"Apasal kau monyok semacam ni, Wujin?" soal Jennie sambil mengunyah roti yang berinti coklat nya itu.
Wujin memandang Jennie dengan muka monyok nya itu lalu memandang ke arah lain semula sambil mencebik. "Yugyeom tak datang lagi, bosanlah."
"Alah, sakit lah tu. Esok mungkin dia datang? Want some?" Jennie mencubit sedikit rotinya lalu ditunjukkan kepada Wujin. Wujin menggeleng lemah lalu memutarkan bebola matanya.
"He will die, today."
~|||~
⚠️WARNING⚠️
This part contain 'Psycho' part so it's of course about 'killing' , so if you can't read about 'Killing' part because of 'disgusted' , just skip this part.
"So," Jungkook mengunci pintu bilik itu dari dalam lalu memberikan Yugyeom senyuman manis. Dibetulkan spek matanya yang melorot(?) ke bawah itu.
"how was your day, Kim Yugyeom?" soal nya lalu mendekati Yugyeom yang terduduk lemah di atas lantai itu.
"Bodoh, nerd tapi percuma bodoh, tak pandai. Kerja membunuh. Eh, apa masalah kau ni, hah? Kalau kau nak sangat perempuan tu, ambil lah! Aku tak ada taste pun dengan perempuan macam tulah!" jerit Yugyeom, matanya memandang Jungkook dengan pandangan penuh kebencian.
"Diam!" pantas tangan Jungkook mengeluarkan pisau poket yang dibawahnya dari rumah. "Kau dah puas hidup, kan?"
"Bodoh. Kau ingat, aku takut? Tch. Psycho," Yugyeom tersenyum sinis memandang wajah Jungkook yang memerah itu. "Kau ingat, dengan cara ni? Kau dapat perempuan bodoh tu? Tch tch tch. Siapa lah yang suka psycho kan? Heh."
Pisau ditangan Jungkook dilempar ke arah Yugyeom dan tepat mengenai perut Yugyeom. "Shit ah!"
"How is it? Great?" Jungkook tersenyum sinis memanang Yugyeom yang tidak henti-henti dari mencarut kerana kesakitan yang dialaminya.
"Bodoh! Sakitlah!" Yugyeom memejamkan matanya lalu memandang semula kakinya yang dicucuk oleh pisau itu.
"Tarik keluar benda bodoh ni, cepatlah bodoh!" jerit Yugyeom namun disambut dengan gelak Jungkook.
Jungkook mula mendekati Yugyeom lalu dipandang Yugyeom yang sedang memandang nya seperti hendak menjadikan Jungkook lauk malamnya. Perlahan-lahan tangan Jungkook mendekati pisau itu lalu ditarik keluar pisau itu. Belum sempat Yugyeom hendak bercakap, perutnya pula dicucuk oleh pisau itu.
"Ahhh shit!" Yugyeom mengerang kesakitan. Dia hendak menendang Jungkook namun tidak dapat kerana kakinya terikat dengan sangat ketat dan rapat.
"Bestlah main cucuk-cucuk! Kalau ada Wujin, mesti dia enjoy main cucuk-cucuk ni dengan aku! Hahahaha!" Jungkook menarik keluar dan mencucuk bahagian perut Yugyeom berkali-kali sehingga Yugyeom berhenti dari mengerang kesakitan.
Jungkook mencebik. "Bosan lah asyik perut je, apa kata 'bawah' kau ni pula?" Yugyeom pantas menggeleng. "Janganlah bodoh! Sudahlah tu!"
Jungkook menggeleng sambil mencebik. "Nope. Aku masih tak puas." Jungkook mencucuk seluar bahagian 'em' Yugyeom membuatkan Yugyeom menjerit kesakitan. "Dahlah!"
Jungkook mencucuk dan mencucuk bahagian itu sehingga dia puas. "Dah habis cincang. Hahaha. Now, muka kau ni, meluat pula aku tengok. Apa kata aku kasih 'plastic surgery' muka kau, ok tak? Hahaha."
Jungkook menghalakan pisau ke arah muka Yugyeom sambil tersenyum sinis. Ditoreh pipi Yugyeom lalu tersenyum sinis. Selepas ditoreh kedua belah pipi Yugyeom sehingga habis koyak pipinya, giliran dahi pula jadi sasarannya.
"Hm~ Hm~ Hm~" Jungkook menyanyi kecil sambil menoreh dahi Yugyeom. "Mata kau ni, apa kata kita keluarkan? Hahaha."
Yugyeom yang tidak bermaya itu mendiamkan diri. Dalam hati, meyumpah serana Jungkook dan Wujin.
Sebab Wujin lah, dia jadi macam ni.
Jungkook mencucuk-cucuk biji mata Yugyeom membuatkan Yugyeom menjerit kesakitan. Habis darah dari mata Yugyeom terpercik di wajah Jungkook. Jungkook tersenyum gembira. "Wow~"
Jungkook menarik keluar biji mata Yugyeom lalu dimasukkan ke dalam plastik yang ada di atas bangku tepinya. "Sekarang, belah kanan pula."
Seperti yang terjadi di mata kiri Yugyeom, di kanan juga turut dilakukan demikian. "Huyoo~"
Selepas itu, Jungkook meletakkan pula biji mata Yugyeom yang telah hancur itu ke dalam plasyik yang sama. Jungkook menikam dada Yugyeom berkali-kali membuatkan Yugyeom terdiam. "Dah tak bernafas, lahai. Janganlah mati dulu, aku belum enjoy."
Jungkook mencebik. "Boring." Pisau yang tadi dicucuk di dada Yugyeom diletakkan ke dalam poket semula. Buatnya, amat bosan jika mangsanya telah mati. Dia mengangkat tubuh Yugyeom lalu dimasukkan ke dalam kotak yang agak besar lalu dikunci nya kotak itu dan ditinggalkan bilik itu tanpa rasa bersalah.
Yelah, psycho kan.
~|||~
"Eh, budak nerd tulah," Jennie memandang pelik Jungkook yang sedang mencuci wajahnya di tangki air yang tersedia di padang itu.
Mata Jennie membuntang besar tatkala Jungkook turut memandang nya. Yang lebih mengejutkan, wajah nya terdapat beberapa tompok darah. Jennie hendak lari, namun kakinya seperti melekat di situ.
"Apa kau buat kat situ?" soal nerd itu. Dia memandang tajam Jennie. Hendak sahaja dia membunuh Jennie namun terdapat beberapa pelajar yang berada di situ.
"A-aku cari Wu-wujin," jawab Jennie jujur. Dia meneguk air liurnya.
"Kalau kau bagitau sesiapa apa yang kau nampak di muka ku ni, kau orang pertama aku cari," kata Jungkook lalu sambung mencuci mukanya yang melekit akibat darah itu.
"Huh," Jennie pantas berlari dari situ lalu mengeluh.
"Siapa lagi dia bunuh harini?"
~|tbc |~
+Vote dan Komen please.
+Sorry ff ni makin bosan.
+Typo jangan ditegur hm.
YOU ARE READING
Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook bts
Mystery / Thriller" Dia, seorang nerd yang amat DIGERUNI, bukan nerd yang selalu DIBULI. " ©levright || 2017