- o8

1K 132 2
                                    

"Budak psycho tu, mestilah."

~|||~

"Ehem!"

Wujin mengangkat wajahnya lalu mengeluh. "Apa kau nak, Jisoo?"

Jisoo, roommate kepada Wujin, tersengih lalu menghulurkan kedua belah tapak tangannya lalu membuat puppy eyes. "Pinjam duit, aku janji aku bayar nanti."

"Yelah kau janji, last last kau bayar aku dengan air liur je." kata Wujin membuatkan Jisoo ternganga. "Halah kau ni, macam tak kenal aku." Jisoo tersengih sekali lagi lalu membuat pose 'V' menggunakan jari kurusnya.

Wujin mencapai dompetnya yang terletak di atas meja belajar nya lalu mencampak ke arah Jisoo. "Jangan ambil lebih dari 10 ringgit. Kalau tak aku gusti kau, harini juga kau koma."

Jisoo ketawa mendengar ugutan Wujin. "Aku tau lah. Aku pinjam 5 ringgit je." katanya sambil 'mengorek' dompet Wujin. Selepas itu, dia meletakkan dompet Wujin ke atas meja belajar Wujin dan berlari keluar bilik.

"Pinjam je kerja dia." Wujin menggelengkan kepalanya lalu menuju ke arah katilnya. Dia mengeluh.

Wujin melompat ke atas katilnya lalu baring meniarap. "Tidur kejap lah."

Tidak lama kemudian, Wujin pun tertidur lena. Tanpa dia sedar, seseorang sedang memerhatinya dari luar tingkap dorm nya.

Orang itu tersenyum. "She sleep like a cute little baby."

~|||~

"Wu... Wu... Wu!"

Terduduk tegak Wujin selepas suara itu semakin meninggi. Dia memandang sekeliling. Dia dikeliling oleh member dorm nya iaitu Ahreum, Jisoo dan Myunjoo. "Ada apa ni?"

"Kau tertidur. Dah nak malam ni. Pergi mandi lah." kata Ahreum lalu menuju ke arah almari baju kepunyaan Jisoo dan Wujin. "Nah tuala kau." dilempar tuala kepunyaan Wujin ke arah Wujin.

"Pakaian aku juga." kata Wujin dengan keadaan yang mamai. Matanya digosok untuk menghilangkan rasa mengantuk. "Nah." Ahreum menghulurkan pakaian dan sabun milik Wujin. "Pergilah, sebelum malam en."

"Ok."

~|||~

"Hmm~ Hmm~ Hmm~" Wujin menyabun badannya sambil menyanyi kecil.

Ktang!

Terkaku Wujin buatnya. Wujin mengetap bibirnya. "Maybe someone that are clumsy make that noise?"

Wujin mengeluh perlahan lalu sambung membersihkan diri. "Wujin~"

"Your body so f*ckin hot."

Wujin memandang sekeliling bilik air itu. Bulu roma nya seperti hendak tercabut dibuatnya. "EH BABI SIAPA TU!?" Tak semena-mena Wujin mencarut, mungkin kerana amat takut. Yelah, mana taknya kan? Dah nak malam, tempat yang syaitan suka, suara yang pelik memanggil namanya. FuH.

Wujin menggeleng lalu mempercepatkan mandiannya lalu pantas mengeringkan badannya dan menyarungkan pakaian di tubuhnya. Selepas itu, dia membuka pintu bilik air dengan perlahan-lahan dan memandang sekeliling tandas itu.

Ktang!

"WUHUUU!" Wujin menjerit untuk menghilangkan rasa takutnya sambil berlari laju untuk ke dormnya.

"Why are you so cute? Ugh, I can't, Wujinie ah."

~|tbc |~

+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.
+Sorry sebab ff ni makin bosan.
+Sorry late sikit haha.

Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now