- 25

1.9K 197 26
                                    

Enam bulan berlalu,

Dah lama aku tak pergi ke sekolah.

Jennie bagaimana agak nya ye? 

"Apa yang awak tengah termenung kan tu?" sepasang lengan memeluk ku dari belakang namunku hanya abaikan seperti tangan itu tidak langsung memelukku. Aku mengeluh perlahan tatkala mulut nya dibawa ke leherku.

Aku menolak perlahan kepala Jungkook dan memandangnya dingin. "Aku nak ke sekolah."

Jungkook mendecit sinis. "Aku ada, aku lagi bijak dari cikgu semua tu lah!" suaranya meninggi lalu dia ketawa sinis. Jarinya memicit dahinya lalu memandangku dengan senyuman sinisnya. "Jangan risau lah, awak takkan jadi bodoh kalau tak ke sekolah. Saya ada."

"Tapi aku tak suka diajar oleh budak sebatang jagung macam kau ni, kau tak berpengalam macam cikgu-cikgu disekolah tu," jawabku dingin dan selamba.

Pangg!

Pipiku ditampar. Perit. Ya, amat perit tamparan lelaki itu. Aku mengelap bibirku yang berdarah akibat tamparan kuatnya itu. Aku ketawa sinis. "Itu je? Nak tampar lagi? Silakan Jeon Jungkook."

Rambutku direntapnya kasar. Aku memejamkan mataku kuat. Bibirku ku ketap. Tidak dapat ditahan lagi, aku mengerang kesakitan. Walaupun dah berbulan-bulan aku disakiti, namun aku masih tidak terbiasa.

"Kau jangan nak kurang ajar dengan suami kau sendiri eh!" jeritnya lalu menarik rambutku dengan semakin kuat. Aku memegang kuat kepalaku yang berdenyut semakin kuat itu.

Tiba-tiba, aku rasa hendak muntah. Aku tidak dapat tahan lagi, jadi aku muntah kan sahaja semua keluar di kakinya. "Shit!" marahnya.

"Tak guna betul! Berani kau muntah kat sini!" dia menarik kuat rambutku lalu ditampar pipiku kuat. "Kau memang cabar kesabaran aku betul kan, perempuan tak guna!"

Mataku terasa amat berat. Pipiku yang berdenyut-denyut begitu juga dengan kepalaku membuatkan aku semakin lemah.

Aku tersenyum nipis.

Tidak lama kemudian, semua nya gelap.

End of Wujin's POV

~|||~

"Belum mula-mula lagi!?" Jennie segera berdiri dari duduknya lalu dihentak kuat bahu sofa itu. Matanya membulat memandang Kyun.

Kyun mengangguk lalu mengetap bibirnya. "Ya, belum mula lagi."

"Shit ah!" Jennie menyelak rambutnya kebelakang lalu memandang ke arah Kyun semula. "Bila baru mula?"

"Minggu depan kot," jawab Kyun acuh tidak acuh. Jennie menjerit kegeraman. "Lambat betul lah dorang nak bertindak!"

Jennie menghela nafasnya lalu memandang ke arah luar tingkap rumahnya itu. "One more week Wujin, wait a little bit more."

~|tbc |~

+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.

Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now