"Baik kau cerita A ke Z, now. Dickhead," nerd yang bernama Jungkook itu menarik kolar uniform sekolah Yugyeom sambil memandang mata Yugyeom dengan amat tajam.
Yugyeom mengetap bibirnya. Dia, sebagai lelaki yang paling terkenal di sekolah ni tidak akan menunjuk lemah depan seorang nerd yang bodoh seperti lelaki di depannya sekarang ini. Dia ketawa sinis. "Apa? Kau ingat aku ingin sangat ke perempuan tu? Pui. Tak lah ya. Sudah lah jelek."
"Sekali lagi kau kutuk dia, harini juga kau jadi lauk aku," kataku Jungkook lalu menghempas kepala Yugyeom di dinding. Yugyeom memegang kepalanya yang sakit dihempas itu.
Dilihat tangannya. Dia meneguk air liur. "Shit ah kau nerd bodoh," Terdapat cecair merah pekat di tangannya membuatkan dia naik angin.
Yugyeom mempunyai habit yang pelik sedikit. Bila dia ternampak cecair berwarna merah iaitu darah, dia akan cepat naik angin.
Jungkook ketawa sinis. "Kenapa? Tak puas hati?"
"Eh bodoh, kau tu dah lah nerd, psycho pula. Eh kau dengar sini eh, takkan, ada, sesiapa, yang, akan, sukakan, orang, sial, macam, kau ni lah!" Yugyeom memandang Jungkook dengan pandangan sinis. Puas hatinya melepaskan apa yang hendak dikatakannya dari tadi.
"KAU!" Jungkook menarik rambut Yugyeom lalu diheretnya Yugyeom ke satu bilik yang agak usang dan tersorok.
"Kau tinggal sini buat sementara waktu, kalau aku ada mood," Jungkook mengikat kedua belah tangan Yugyeom menggunakan tali dengan amat ketat. "aku akan bunuh kau dengan cara yang 'best', ok?" Kini, kaki Yugyeom pula diikat.
"Bye~"
~|||~
"Wujin? Kau nampak sedih je ni? Is there something wrong?" Jennie memandang Wujin dengan pandangan sayu.
"Yugyeom tak datang eh harini? Takde mood lah," kata Wujin lalu mencebik. Buatnya, harini lah hari terbosan kerana crush nya sendiri tidak datang.
"Cet kau ni, rupanya camtu. Alah lek lah, esok dia datang lah tu," kata Jennie, cuba untuk menenangkan hati Wujin.
"Hmm, yelah."
"Maybe he will die tomorrow, Wujin. Hahahahaha."
~|tbc |~
+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.
+Sorry sebab ff ni makin bosan.
+And sorry sebab ff ni semakin pendek.
YOU ARE READING
Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook bts
Mystery / Thriller" Dia, seorang nerd yang amat DIGERUNI, bukan nerd yang selalu DIBULI. " ©levright || 2017