- 21

1.8K 195 7
                                    

Jennie's POV

Aku terjerit kegembiraan lalu melompat riang ke atas katil empuk bilikku. Mukaku ku tekup menggunakan bantal lalu sambung menjerit.

iPhone 7 di mejaku ku capai sambil tersenyum lebar dan menekan kotak mesej diantara diriku sendiri dan Wujin.

jenkim96_

hey babe :)

Dah dua hari kau tak hadir kelas. Kau sakit ke?

Kalau ya, gws.

Aku mengerutkan dahiku. Senyuman yang dari tadi terukir dibibirku serta-merta hilang.

Selalunya, bila aku mesej dia, tak sampai seminit dia dah mesej back but sekarang ni?

Tak jawab langsung.

Perasaan risauku semakin membuak-buak(?). Dia sakit je kan?

Atau ada masalah keluarga so dia balik kampung?

Kalau ya, mesti dia bagitau aku. Mungkin dia sakit.

Jennie, think positive!

Ya, you need to.

Aku rasa ada sesuatu tak kena terjadi. Macam...

WUJIN KENA CULIK KE!?

Andwae... Andwae...

Think positive badass girl.

Badass, lmao.

"Dia sakit je tu, yea...















I'm so sure."

End of Jennie's POV

~|||~

"Jennie..." nama Jennie disebut lembut. Mata mengalirkan air jernih ke pipi lalu jatuh ke lantai. "Jennie, aku baik-baik je. Kau baik-baik je kan disana?" Wujin tersenyum nipis dan cuba untuk ketawa namun tidak lama selepas itu, dia kembali menangis.

"Aku yakin kau dah jadi girlfriend Kyun. Takpelah. Kau orang berdua memang sepadan sangat. Congrats, Jen. And...













I miss you."

~|tbc |~

+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.

Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now