Rebecca Calder sosem tartozott a válogatós lányok közé. Nem nézte, mit mikor vett fel és mivel. Egyszerűen nem érdekelték a ruhák, vagy a legújabb divat. Nem foglalkozott más véleményével, egyszerűen élte az életét.
Gesztenyebarna tincsei lazán keretezték szép arcát, mélybarna szemeiben aggodalom csillogott, valahányszor eszébe jutott az apja.
Pár nappal ezelőtt ment el, valami üzleti útra. Legalábbis ő ezt állította, azonban azóta nem hallott róla.
Ilyen gyakran megesett, viszont akkor mindig felhívta, hogy tudassa, éppen halálra unja magát.
Mert Jose Calder mindig unatkozott, ha nem volt mellette a lánya. Ilyen embert faragott belőle az ő hercegnője, főleg, miután a család idősebb női tagja elhunyt.
De az már régen volt.
Becky sóhajtott egy nagyot, majd körbenézett a hajón.
A távolban hangosan dübörgött a zene, ahol a diáktársai ritmustól függetlenül rázták magukat, vagy éppen a ritmusra hánytak, annyit ittak már, pedig voltaképpen még el sem kezdődött a buli.
A hideg levegő meglepően jót tett a lánynak, hiszen benne is volt már jócskán alkohol, mégsem annyi, mint amennyit elvártak volna tőle.
Felnézett az égre.
A csillagok egyszerűen gyönyörűek voltak. Elkápráztatták Rebeccát, ahogy kissé kótyagos fejjel megpróbálta megkeresni a csillagképeket, melyeket az apjával szoktak nézegetni, akárhányszor csak ráérnek.
És ilyen rendkívül ritkán van.
Valami meglökte alatta a talajt.
A hatalmas luxushajó, amelyen barátaival a bulit tartották, lágyan siklott a vizen, és a tiszta ég sem árulkodott arról, hogy vihar készülődne.
Becky aggodalmasan ragadta meg a hajó oldalára erősített korlátot egy újabb lökésnél.
Mi a fene lehet ez?
- Na, mizuuuu? - karolta át hirtelen a lány vállát Clint.
Clinton Aldren egy erősebb izomzatú srác, aki ki sem látszik a tanulnivalókból és a kick-box edzésekből. Anyja elleni mozgalomként kiszívatta a haját, majd szőkére festette, és varratott egy tetoválást a jobb vállára, illetve bal vádlijára.
Az egyik egy rózsát, míg a másik egy sárkányt ábrázol, amely körbetekeri az egész végtagot. Igazán jól sikerül munka.
A fiúból dőlt az alkohol szag, és egyáltalán nem állt biztos lábakon.
Becky attól tartott, menten lehányja.
Kék szemei előtt, eddig ismeretlen köd lebegett, és egy tapasztalatlan ember is megmondta volna, nincs éppen a legjózanabb formájában.
- Szerintem aludj egy kicsit, Clint, elég szarul nézel ki - mosolygott Rebecca a dülöngélő barátjára - Holnapra jobban leszel.
- Miről beszélsz? Én teljesen jól vagyok... - csuklott egy nagyot a szőke, és azzal a lendülettel a földre rogyott - Semmi baj, semmi baj.
Becky mellé ugrott, majd ismét átkanyarította a fiú karját a vállán, és óvatosan felállította barátját.
- Megártott a szesz, Aldren - kuncogott a fiú szerencsétlenkedésén a lány, és lassú léptekkel elindultak a hálókörletek felé.
- Becky, te egy nagyon szép lány vagy, mondtam már? - vigyorodott el Clint.
- Nem, de örülök, ha így gondolod - paskolta meg a fiú vállát Rebecca.
YOU ARE READING
The Island /Jurassic Park ff./
RandomEgy csapat gyerek, egy buli, a hatalmas tenger, és egy luxushajóút. Ugyan mi romolhatna el egy ilyen mennyországban, ahol még a fagyit is aranykehelyben adják? Hát a sziget. A sziget, amelyen nyüzsögnek a rég kihalt fajok, veszedelmesebbnél veszedel...