Paul Malik nagyon jól csókolt.
Ajkai puhák voltak, és az ízük felülmúlt mindent Rebeccában. Olyanok voltak, mintha erre lettek volna kitalálva.
Legszívesebben ott maradt volna örökké. A férfi karjai között, érezve azt a fajta biztonságérzetet, amit csak ő tudott elérni egy ilyen helyen.
De más ezt nem így gondolta.
Morgás rángatta vissza a párt a valóságba. A hajóra, amelyen egy szörny tartózkodott és a szigetre, amely tele volt ehhez hasonló lényekkel. Ahol nem volt idő romantikázni.
Paul elhúzódott és a hang irányába emelte a fegyverének csövét.
- Le ne lője...
Becky suttogva ejtette ki a száján a szavakat, mire a vadász szemöldöke a magasba szökött.
A dinoszaurusz egyelőre nem támadott. Csak állt a folyosó bejáratánál, Malikéktól alig hat méterre.
- Attól függ... – súgta vissza Paul. Lehelete csiklandozta a lány arcát – Mi ez?
Rebecca felmérte a gyíkot a férfi vállának takarásából.
A folyosó nagyjából három méteres belmagasságú lehetett. A lény éppen ki tudott egyenesedni, kicsit talán görnyedt. Bőre szürke volt, zöldesebb kék foltokkal. Pofája megnyúlt, testhossza nagyjából tizenegy méter lehetett.
- Ez nagyobb... – ráncolta a szemöldökét Becky.
- Ezzel nem magyaráztál meg sokat...
- Baryonyx. Spinosaurida... a spinosaurus kistestvére... halevőnek kéne lennie...
- Tehát, ha jól sejtem, nem az – bólintott Paul, ujját a ravaszra téve.
- Még nem evett meg. Ha lelövi, tökön rúgom – nézett mérgesen a vadászra, mire Malik arcán mosoly futott át.
- És az nekem, vagy neked fog jobban fájni? – sandított le a lányra. Rebecca arca ismét paprikavörös színben pompázott.
- Kezem a revolveren, Malik, szóval garantáltan magának – szórt szikrákat a lány szeme, amin a vadász igen jól szórakozott.
A bájcsevejnek az vetett véget, hogy a lény megindult feléjük.
Calder átbújt Paul karja alatt, és a férfi elé állt.
Beindult a védekező mechanizmusa. Nem akarta, hogy ártsanak egymásnak.
- Mit csinálsz?! – kérte számon Malik, azonban Becky egy tapodtat sem mozdult és nem is válaszolt.
- Hé! – kiáltott rá a feléjük lépkedő lényre, teljesen figyelmen kívül hagyva Pault – Húzz el!
A hüllő megtorpant. Szörnyű bűze belengte az egész folyosót.
- Azt mondtam; húzz el!
Becky próbált határozottnak tűnni, miközben belül reszketett.
Fogalma sem volt arról, mit csinál. Csak reménykedni tudott, hogy nem halnak meg.
A gyík morogva közelebb lépett. Malik újból felemelte a puskáját.
- Tegye le...– tette rá óvatosan nyirkos tenyerét a fegyver csövére a lány – Nem akar bántani...
A vadász hitetlen pillantást vetett Rebeccára, de tette, amit mondott. Még ha nem is volt biztos benne; jól teszi-e.
A lény még közelebb lépett. Orrát nekinyomta Becky fejtetőjének.
YOU ARE READING
The Island /Jurassic Park ff./
RandomEgy csapat gyerek, egy buli, a hatalmas tenger, és egy luxushajóút. Ugyan mi romolhatna el egy ilyen mennyországban, ahol még a fagyit is aranykehelyben adják? Hát a sziget. A sziget, amelyen nyüzsögnek a rég kihalt fajok, veszedelmesebbnél veszedel...