Randevú

90 14 2
                                    

Clint eléggé maga alatt volt.

Nem tudta, mi ütött belé a víz alatt, de valahogy nem is tudta érdekelni. Abban volt egedül biztos, hogy nem bánta meg.

Legalább Becky tudja, mit is érez iránta. Bár nagyon úgy tűnik, ez nem lesz egyhamar viszonozva. Azonban Aldren nem adja fel.

Még akkor se, ha Calder sokkal jobban élvezi a vadásza társaságát.

Clint úgy volt vele, még van esélye, ha megfelelően játssza ki a meglévő lapjait. Minden a taktikáján múlik.

A halat szabad tűzön sütötték, a változatosság kedvéért, Malik pucolta meg őket, majd a két lányét ő is sütötte meg.

Drake a tegnap talált rádiót vizsgálta, és próbált kezdeni vele valamit, azonban felszerelés nélkül ez elég nehéz feladatnak bizonyult.

Corin Brettel vitatott valamit, míg Jose a tüzet piszkálta. Becky kaja után valamelyik fára mászott fel, míg Malik valamit faragott az egyik kiálló gyökéren ülve.

Clint magában gondolkodva nézte a lángokban égő halszálkákat.

Alig várta, hogy hazaérjenek, és elfelejtsék ezt az egészet. Viszlát dinoszauruszok, viszlát életveszélyes sziget, és viszlát Paul Malik.

Ugyanis Aldren erősen remélte, hogy miután kikerültek innen, a vadász lelép, és soha többet nem hall róla.

- Hé, Paul – lógott le Becky mosolygós alakja a fáról, fejjel lefelé.

Clintnek el kellett ismernie, hogy még karcolásokkal borítva és rendkívül szép arca van.

- Mijét vágta le, Miss Calder? – válaszolt, rá sem nézve a férfi.

A szőke srác nem hitte el, hogy nem tudja értékelni annyira a lányt, hogy legalább rá figyeljen. Egyértelmű volt, hogy Malik nem érdemli meg a lány érdeklődését.

- Örömmel jelentem, hogy semmimet – vigyorodott el Becky. Clint azt kívánta, bárcsak rá is így nézne egyszer – Mondja csak, emlékszik még a kék kisbarátunkra?

Aldrennek meg kellett piszkálnia a fülét, hogy biztos legyen benne, tényleg jól hallotta-e.

- Persze, miatta támadta meg a ceratosaurus – bólintott Malik, miközben lefújta a port és a forgácsot arról az alaktalan valamiről, amin éppen ügyködött.

- Nem tehetett róla! A rádióm megijesztette...

- De gondolom, nem ez a lényeg.

- Hát... nem – értett egyet a lány, és óvatosan lejött a fáról – Maga vadász, igaz?

- Azt hittem, ezt már egyszer megbeszéltük...

- Nem is ezért kérdezem – Rebecca kutatni kezdett a zsebében, és egy piros, karkötőhöz hasonló valamit húzott elő belőle – Bizonyára tudja, mi ez.

Malik szemei elkerekedtek. Letette eddigi elfoglaltságát, és elkérte Beckytől a tárgyat.

Clint is kíváncsi volt, min ügyködnek ezek ketten, de nem akart közelebb menni. Tapasztalatai alapján, Malik úgyis eltussolná, hogy van nála valami, és soha nem tudja meg, mi az.

Tehát csendben várta a fejleményeket.

- Hol találta? – pillantott Paul Rebeccára.

- Az állat lábán.

- Azt meg se kérdezem, hogy szedte le – legyintett a vadász, mire Clint a szemét forgatta – Semmi mást nem talált?

- Nem én – rázta meg a fejét a Calder-lány – Tudja, mi ez?

The Island /Jurassic Park ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora