Kérdés

81 14 6
                                    

Ketten voltak lesérülve.

Becky és Brett sokat mondó pillantásokat váltottak, míg a többiek a fejük felett beszélték át, mit kéne csinálniuk, mielőtt a szimatoló valami betöri az ajtót.

Rebecca amúgy sem bírta, ha sokáig kellett egyhelyben ülnie, mikor tudta, hogy tehet valamit.

És ezzel Brett sem volt másképp.

Csak míg a lány a dinoszauruszt akarta elkergetni, addig a fiú minél hamarabb el akart tűnni onnan.

Nem tervezett meghalni. Egyetemről és jó állásról ábrándozott, aztán majd kilencven évesen távozni az élők sorából, miután elmondhatja magáról, teljes életet élt le.

Ami egyelőre nem jött össze.

Rebecca aggodalmasan rágcsálta a szája belső részét, hol Malikra, hol az apjára pillantva.

- Magammal viszem Rebeccát, Calder – kötötte az ebet a karóhoz Paul – Úgy van nagyobb biztonságban, plusz, valami nem hagy nyugodni...

- Nem, Malik, a lányom velem marad. Ezen nem vitatkozom – fonta össze a karját maga előtt Jose, gyilkosan méregetve a vadászt, akit viszont annyira nem hatott meg.

A milliomos más helyzetben örült volna, hogy a sötétbőrű így ragaszkodik Beckyhez. Elvégre, Maliknál jobbat nem tudott volna elképzelni kislánya mellé. De ez nem az a helyzet volt.

Rebecca megsérült, és a látottak is felzaklatták. Tudta, ha őt ennyire megviselte, a lány sem lehet kivétel.

Márpedig neki rendkívül érzékeny pontot érintett a felvétel.

Ő úgy tudta, a neje elhunyt. Még pedig ezen a szigeten. Tisztán emlékezett a történtekre. Nem élhette túl.

Most mégis itt volt. Látta. Hallotta a hangját, és biztos volt benne, ha nem lenne ekkora sokkban, elsírná magát.

Helyette az idegességét Malikra zúdította. Holott tisztában volt vele, nem ezt érdemli a férfi. Mégsem tudott parancsolni az indulatainak.

Ami felkorbácsolta Paul idegeit is.

- Ne veszekedjenek már! – kotyogott közbe Drake – Hanem azt találják ki, hogy jutunk ki innen élve!

Corin és Clint bólintott.

- Semmire nem megyünk ezzel – mutatott körbe a Fletcher-lány – Elkergetjük a dögöt és eltűnünk.

- Csakhogy ez nem ilyen egyszerű... – sóhajtotta Clinton.

- Szerintem... – köszörülte meg a torkát Becky – Maliknak igaza van. Elég, ha mi ketten tereljük el a lény figyelmét. A bokám úgyis tetszeni fog neki. Ha messzebb vagyunk, ti is elindulhattok.

- De, kicsim – nézett reményvesztetten Jose lányára, aki megrázta a fejét.

- Nem, apa, elég idős vagyok. Megoldjuk.

- Én pedig vigyázni fogok rá – bólintott Malik.

Clint a háttérben hányást imitált, amin Drake és Brett majdnem felnevetett. Vörös fejjel fojtották el a feltörni készülő röhögést. Még Corin is megengedett magának egy gyenge mosolyt.

Jose Calder felsóhajtott.

- Csináljátok. De ha visszafelé sül el... én szóltam – hagyta végül rájuk a dolgot. Persze, erősen reménykedett abban, nekik lesz igazuk, és ő a paranoiás.

De nem így lett.

- Köszönöm – sóhajtott fel Becky, majd ellökte magát a szekrénytől, aminek eddig támaszkodott.

The Island /Jurassic Park ff./Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin