Válaszok

86 15 2
                                    

Becky arcán tojást lehetett volna sütni.

És nemcsak azért, mert kínos volt végignézni a kamera felvételeit.

Drake bekapcsolta, a képek pedig forogtak.

Először semmi különös nem történt.

A hajót körbeölelték a villódzó fények, a dübörgő zene és a fiatalok örömmámorban úszó sikításai, ahogy társaikat keresték a tömegben.

Látszólag semmilyen különösebb probléma nem adódott.

Így ment ez három másodpercig.

Aztán az egész átváltott egy rossz horrorfilmre.

A medence vize kékből vérvörössé vált, a kezdeti zene és kiáltások életüket vesztett bulizók utolsó sikolyai lettek. Az emberek között pedig megjelentek az utahraptorok.

Becky nagyot nyelve szorította ökölbe a kezét. Otthon kellett volna maradnia...

Drake pár gomb megnyomásával nézőpontot váltott, és a kis csapat szemügyre vehette a beszálló kaput.

Két őr beszélgetett egymással. Hogy miről, az rejtély maradt, mert nem lehetett hallani.

A zene elnyomta őket.

- Ez még a medencés előtt történt... – jegyezte meg Clint, a képernyőt szuggerálva.

Jose hümmögve figyelte, mi történik az üveg mögött. Ő már látta, amire a fiúk akarták felhívni a figyelmét.

Az egyik őr megfeszült. A másik elhallgatott, majd újra megszólalt.

Becky próbálta kitalálni, miről lehet szó, mi történhetett. De elég kevés sikert aratott.

- Megkérdezte, jól van-e... – szólalt meg mellette Malik, amitől a lány kis híján ugrott egyet.

- Honnan tudja? – nézte továbbra is a képernyőn történő eseményeket Becky, igyekezve nem a vadászára pillantani. Viszont még a levegővételeit is figyelte.

- Nem nehéz kitalálni. Csak figyeld meg a testtartásukat, meg a mozgásukat. Aztán kösd össze, és megvan, mit mondhatnak egymásnak. A fontosabb mondandót leszűrheted.

- Hű... azt hittem, nem jó emberismerő, Malik – sandított rá félszemmel a lány.

Paul arcán mosoly suhant át.

- Sok mindent nem tudsz még rólam, Rebecca...

Becky gyanúsan méregette a férfi arcát, de nem talált kivetni valót rajta. Legnagyobb bánatára.

Tekintetét visszafordította a felvétel felé, közben váltva egy sokat mondó pillantást Clinttel, aki a nézésével szinte lyukat égetett a lány arcába.

Calder nyelt egyet, de nem szentelt neki figyelmet.

A kép annyiban változott, hogy a furcsán viselkedő férfi megnyomta a pallót kezelő gombot. Így a mesterséges híd az óceánba nyílt.

- Ez értelmetlen... az utahraptorok nem tudnak úszni – rázta meg a fejét Becky.

- Várd ki a végét – intette le Drake, kicsit begyorsítva a felvételt.

A sötét vízben felbukkant valami.

Valami nagy.

Rebecca közelebb lépett, hogy jobban lássa, mi az.

És nem hitt a szemének.

- Van ötleted, mi ez? – bökött rá a hatalmas hátvitorlára Aldren.

The Island /Jurassic Park ff./Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon