A szálak összefonódnak

92 21 0
                                    

Drake Fletcher gyűlölte, ha valami megdöglött.

A szag és a látvány egyaránt elborzasztotta, és érezte, hogy visszakívánkozik a reggel elfogyasztott cseresznyéje.

Corin még a fejéhez is vágta, hogy nehogy pachycelaphosaurusszá változzon, ha már kérődzik is.

- Nem lehetne, hogy itt hagyjuk? – nyelt egy nagyot a fiú.

- Elvinni nem fogjuk – rázta hevesen a fejét Brett – De nekem gyanús, hogy egy parasaurolophus mellett találtam. Ráadásul ilyen állapotban. Ezek az állatok elvileg növényevők...

- Lehet, csak elhagyta valaki, aki korábban járt itt, ez meg megette, mert nem tudta, mi az – bökött az állával Corin a lényre – És ahogy szétszedte valamelyik másik dög, kijött belőle.

- Nem hiszem – gondolkodott el Clinton – Mármint, csak össze lenne rágva, ha ez ette volna meg, nem?

- Végülis... lehet. Nem tudhatjuk biztosra.

- Annyi szent és sérthetetlen, hogy ez a darab másfél éve került a piacra, baromi drágán – forgatta az ujjai között Drake a koszos rádiót – Tehát tegyük fel, gazdag a pali, avagy hölgy, akinél ez volt, nem lehet idősebb másfél évnél.

- Viszont a vér aránylag friss rajta...

- Vagyis talán volt, vagy van még valaki a szigeten rajtunk kívül – bólintott Brett – De vajon ki?

- Szerintem ráérünk ezen gondolkodni, úgyse jutnánk most sokra – vont vállat Corin – Ha ezt itt hagyta, és nem halt meg az éjszaka folyamán, akkor tudja, hogy itt vagyunk. Ergo keresni fog.

- Vagy megetet valamelyik dinoszaurusszal... – kotyogta közbe Drake.

- Még az is lehet...

- Erre inkább ne is gondoljunk – rázta ki a hideg Clintont.

- Oké, akkor most hova menjünk, vagy mit csináljunk? – nézett körbe ötleteket várva Drake – Mert ahhoz, hogy ezt meg tudjam javítani, felszerelés kell.

- És hol akarsz te ilyet találni egy dinoszauruszokkal teli szigeten? – vonta fel a szemöldökét Clint.

- Ez egy nagyon jó kérdés, Aldren, nem tudom – bólogatott vigyorogva a Fletcher-fiú – Csak közöltem, hogy legyen valami támpontunk, mert ennek a szarnak kisült a tápegysége, és a vezérlőrendszere is faszányosan megrongálódott. Ergo, ezt nem javítom meg egy kis kéreggel és levéltetűvel.

- Ez egyre jobb lesz, én úgy érzem... – sóhajtott fel Corin.

Az éppen hogy elkezdődött vitának az vetett véget, hogy egyszerre három rádió adott hangot magának, a frászt hozva a négy gyerekre.

-... gyere te rohadék, itt vagyok!

A mély, határozott és rendkívül feszült férfihangot egyikőjük sem ismerte fel.

- Ha a microraptort lövi le, Malik, feldugom azt a puskát a seggébe!

Rebecca Calder zihálva, és elég csapzottan válaszolt, hangjában megbújt a harag is.

A harmadik fél egy igen harcias üvöltés volt.

Drake-nek nagy kő esett le a szívéről, holott tudta, Becky nincs a helyzetük magaslatán.

Nem tudta, ki az a Malik, vagy mi van ott velük, ahogy arról a kicsi valamiről sem egészen tudta, hogy micsoda, de örült, hogy a lány életben volt.

- Legalább most fogja be, Miss Calder! Eszem ágában sincs pazarolni a lőszert egy ilyen gyíkra!

- Helyes, a nagyot lője le, mielőtt utolér!

The Island /Jurassic Park ff./Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora