Elvarázsolva

97 17 0
                                    

Rebecca Calder nagyot nőtt Jose Calder szemében.

Mindig is imádta a kislányát, és rengetegszer sírt már a büszkeségtől, amikor elért valamit.

Azonban a saját állítása szerint, törékeny volt, és nagyon félt, hogy elveszíti egy ilyen helyen.

No, erre most Rebecca rendesen rácáfolt.

A lánya szolid mosollyal figyelte, mit mesélnek az apjának a barátai, és csak akkor szólt közbe, mikor a túlzások kezdtek a képbe kerülni.

Jose tudta, hogy Beckyt barátai is nagyra tartják azért, amit délután csinált. Elvégre, ép bőrrel megúszott egy dinoszaurusz támadást, és még a barátait is megtalálta.

Azonban arról a kis ölelkezésről nem beszélt senki. Be tudhatták annak, hogy csak a pillanat hevében történt, vagy szimplán nem érdekelte őket. Az volt a fő, hogy a halottnak hitt barátnőjük él és virul.

Egyedül Clint szemében okozott szálkát.

Tudatnia kellett ezzel a Paullal, hogy Rebecca az övé. Még akkor is, ha a legkomolyabb dolog, ami kettejük közt zajlott, részegen történt.

Sőt, azok alapján, amit a magasból látott, csak még jobban megszilárdította az érzelmeit, és megfogadta magának, hogy ha meg is kell érte halnia, akkor is megszerzi a lányt.

És ez feltűnt Corinnak is.

Clinttel ellentétben viszont a Fletcher-lánynak inkább a gyűlöletét szította.

Brett és Drake többször váltottak aggodalmas pillantást az este alatt, amíg a tábortűznél meséltek.

Becky pedig nem vett ebből észre semmit. Vagy csak nem akarta észrevenni.

Paul Malik azonban végignézte az egészet az egyik távolabb eső, kiálló gyökéren ülve, nagyban takarítva a frissen szerzett vadászkését.

Kiszúrta és meg is szerezte, mikor Becky elejtette a ceratosaurusszal folytatott csata hevében.

Azonban úgy döntött, még nem adja vissza neki.

Úgy gondolta, amíg ő mellette van, nem esik bántódása, így felesleges fegyvert adni a kezébe.

Kevesen tudják, hogy Paul Malik az állatokon kívül az emberekhez is ért. Na nem szavak terén.

De az már leesett neki, hogy Clintonnak Rebecca tetszik, viszont a szőke meg Corin Fletchernek az esete. Ez pedig felkorbácsolja az indulatait a Calder-lány iránt.

Malik elhatározta, ebbe nem fog beleszólni. Kinek nem inge, ne vegye magára.

Azonban tudta, hogy ha bármelyikük megpróbál ártani Beckynek, az ő feladata lesz megvédeni.

És ennek igyekszik is eleget tenni.

***

Ismét kora hajnalban indultak, Rebeccának pedig korgott a gyomra az éhségtől.

Eddig nem is tűnt fel neki, hogy nem evett lassan három napja. Túlságosan el volt foglalva azzal, hogy hol a barátaiért aggódott, hol pedig dinoszauruszok elől menekült.

De annak örült, hogy megismerkedhetett egy microraptorral.

Próbálta elrejteni az árulkodó jeleket, de nemhogy Paul, Jose is észrevette, valami nincs rendben.

És ha már Becky, akkor mindenki más is éhes lett.

Így a nap első pontja az ételszerzés lett.

The Island /Jurassic Park ff./Where stories live. Discover now