Ο Νίκος όταν έφτασε έξω από το σπίτι της Μαρίας στην αρχή δίστασε να χτυπήσει το κουδούνι,ομως με δυσκολία το χτύπησε. Η Μαρία πήγε να ανοίξει.
-Μαρια:Τι κάνεις εσύ εδω;
-Νικος:Σε φώναξα όταν έφυγες. Ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη. Δεν ήθελα να γίνει έτσι. Εσύ είσαι η κοπέλα που ήθελα Τότε,Μαρία και αν και δεν μπόρεσα να στο πω δε σε ξέχασα ποτέ και με τα λόγια σου με έκανες να πάρω θάρρος και να σε φιλήσω.
-Μαρια:Νίκο,δεν ήξερα καν για Ποια μιλούσες. Δε μου πέρασε στιγμή από το μυαλό ότι αυτή που έλεγες ήμουν εγώ.
-Νικος:Το ξέρω ότι δεν το περίμενες,για αυτό δεν ήθελα να στο πω. Ποτέ δε με συμπαθούσες κι ούτε περιμένω να το κάνεις. Απλά ήθελα να ξέρεις πως νιώθω.
-Μαρια:Για αυτό ήρθες ως Εδώ,Νικο; να μου πεις πως νιώθεις και να μου ζητήσεις συγγνώμη;
-Νίκος:Ήρθα γιατί χθες όπως έφυγες ξέχασες το κινητό σου. Πήρε τηλέφωνο η Αλεξία και τη ζήτησα να μου πει που Που μένεις για να σου το φερω!της λέει και της δίνει το κινητό της.
-Μαρια:Σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο!του λέει και πάει να κλείσει την πόρτα,αλλά εκείνος τη σταματάει.
-Νικος:Τι θα έλεγες το βράδυ να πάμε μια βόλτα στην παραλια;πες και στην Αλεξία,να πω κι εγώ σε ενα φιλο μου. Σου υπόσχομαι ότι θα είμαι κύριος. Δε θα κάνω τίποτα. Εξάλλου αν δεν υπάρχει ανταπόκριση δεν υπάρχει λόγος. Ας βγούμε σαν δύο παλιοί καλοί φίλοι.
-Μαρια:Εντάξει,λοιπόν. Ας βγούμε. Κι ελπίζω να τα εννοείς αυτά που λες.
-Νικος:Να είσαι σίγουρη. Να περάσουμε να σας πάρουμε από εδω στις 9; είναι καλα;
-Μαρια:Μια χαρά είναι. Πάω να πάρω αν είναι Τώρα τηλέφωνο την Αλεξία αν είναι να της το πω!του λέει κι αυτός φεύγει.
Η Μαρία,πήγε κατευθείαν και πήρε τηλέφωνο την Αλεξία.
-Αλεξια:Αχ! Επιτέλους! Πήρες το κινητό σου;
-Μαρια:Ναι,μόλις τώρα μου το έφερε και κανονίσαμε να βγούμε σήμερα το βραδυ,εμείς οι δύο και θα φέρει κι αυτός ένα φίλο του.
-Αλεξια:Τι;Εγώ από που κι ως που;
-Μαρια:Έλα απο εδώ και θα στα πω όλα με λεπτομερειες!της λέει και το κλείνουν.
YOU ARE READING
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.