Κεφάλαιο 65

32 2 0
                                    

Μετά από 5 εβδομαδες
   Η Μαρία συνεχίζει να μένει μαζί με τα παιδιά στο πατρικό της κι ο Γιώργος τους επισκέπτεται τα Σαββατοκύριακα μετά το τέλος της δουλειάς τους.
Σήμερα έχει ωραία μέρα κι όταν έρχεται ο Γιώργος,η Μαρία του ζητάει να βγουν λίγο να περπατήσουν και να μιλήσουν. Εκείνος δέχτηκε κι έτσι άφησαν τα μωρά στη μητέρα της κι έφυγαν.
-Μαρια:Λοιπόν,Γιώργο,νομίζω ότι πρέπει επιτέλους να μιλήσουμε!του λέει,όταν κάθονται σε ένα παγκάκι.
-Γιώργος:Έχεις δίκιο! Πρέπει να πούμε πολλά!
-Μαρια:Γιώργο,θέλω να ξανά είμαστε μαζί. Θέλω να πάρω τα παιδιά μας και να έρθω σπίτι μας.
-Γιώργος:Κι αν ξαναδείς το Νίκο,Μαρία; τι θα γίνει τότε;
-Μαρια:Που κολλάει τώρα αυτός;
-Γιώργος:Κάθε φορά που τον βλέπεις,Μαρία,αλλάζεις. Γίνεσαι άλλος άνθρωπος. Είσαι ακόμη ερωτευμένη μαζί του και κάθεσαι εδώ και παρακαλάς εμένα,αντί να πας και να βρεις αυτόν και να του πεις ο,τι αισθάνεσαι.
-Μαρια:Γιώργο,δεν είναι έτσι. Δεν τον θέλω. Δεν τον αγαπάω. Αλλα τότε που τον είδα,ταραχτηκα,δεν το περίμενα να τον δω,για αυτό αντεδρασα έτσι. Σε παρακαλώ,δώσε ακόμη μια ευκαιρία στη σχέση μας. Καντω για τα παιδιά μας. Θα δεις ότι όλα θα είναι αλλιώς. Στο υπόσχομαι.
-Γιώργος:Εντάξει,αλλά θα το κάνω μόνο για τα δίδυμα. Αν καταλάβω,ομως  όταν τον ξαναδούμε ότι ακόμη τον θες,δε θα υπάρξει άλλη ευκαιρία,στο λέω.
-Μαρια:Στο υπόσχομαι ότι αυτή τη φορά δε θα σε απογοητεύσω!του λέει και τον αγκαλιάζει διστακτικά.

Το παρελθόν μπροστα τουςWhere stories live. Discover now