Η Μαρία μαζί με τη μητέρα και την κολλητή της πήγαν,την επόμενη μέρα,να βρουν νυφικό για την πρώτη.
Πήγαν σε αρκετά μαγαζιά,αλλα τελικά βρήκαν το κατάλληλο νυφικό,έτσι όπως το είχε ονειρευτεί η Μαρία.
Αφού τελείωσαν με αυτό το θέμα,η Μαρία ζήτησε από τη μητέρα της να πάει στο σπίτι,αυτή θα πήγαινε για έναν καφέ με τη φίλη της κι ύστερα θα πήγαινε κι αυτή στο σπίτι.
Όταν έφτασαν στην καφετέρια,παρηγγειλαν να πιούνε τον καφέ τους κι η Εύα άρχισε την κουβέντα.
-Ευα:Μαράκι μου,είσαι σίγουρη για αυτό τον γαμο;
-Μαρια:Ειμαι πιο σίγουρη από τότε πάντως. Τον αγαπάω τον Γιώργο,τον νοιάζομαι.
-Ευα:Είσαι όμως ερωτευμένη μαζί του;
-Μαρια:Ερωτευμένη;τη ρωτάει και το σκέφτεται για λίγο,αλλα τελικά της απαντάει θετικά.
-Ευα:Εγώ γιατί δε σε πιστεύω;
-Μαρια:Δεν ξέρω γιατί δε με πιστεύεις. Είμαι ευτυχισμένη κι ερωτευμένη με τον Γιώργο.
-Ευα:Τελος πάντων. Εγώ θέλω εσύ να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη στη ζωή σου.
-Μαρια:Πίστεψε με δίπλα στον Γιώργο θα είμαι.
-Ευα:Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο και θέλετε να παντρευτείτε;
-Μαρια:Οχι,σαν τι να έχει συμβεί;
-Ευα:Ξέρω εγώ; καμία εγκυμοσύνη ίσως;
-Μαρια:Όχι,δεν είμαι έγκυος. Απλά περάσαμε πολλά με τον Γιώργο και καταλαβαμε ότι τελικά θέλουμε να είμαστε μαζί. Εκείνος μου έκανε την πρόταση κι εγώ εννοείται πως δέχθηκα.
-Ευα:Μάλιστα. Τι να πω; όπως θες εσυ!της λέει,φωνάζουν τη σερβιτόρα,πληρώνουν και φεύγουν.
Η Μαρία επέστρεψε στο σπίτι και βρήκε τον Γιώργο να κάθεται με τους γονείς της.
-Γιώργος:Καλώς ήρθες αγάπη μου!της λέει και της δίνει ένα φιλί.
-Μαρια:Τι κάνεις;
-Γιώργος:Καλά είμαι. Όλα καλά; έμαθα πως βρήκες το νυφικό που ήθελες.
-Μαρια:Ναι,μετά από πολύ ψάξιμο,βρήκα ένα πολύ ωραίο.
-Γιώργος:Τέλεια! Αύριο θα πάω κι εγώ λογικά να δω για κουστούμι.
-Μαρια:Σκεφτόμουν μήπως ήθελες να πάμε για φαγητό,έξω οι δυο μας και μετά για καμία βόλτα. Τι λες;
-Γιώργος:Λέω ότι εκτός από εσένα κι οι ιδέες σου είναι εκπληκτικές. Πάω να αλλάξω δύο λεπτά ένα παντελόνι και φύγαμε!της λέει,τη φιλάει,πάει αλλάζει και φεύγουν με το αυτοκίνητο.
Πήγαν πρώτα σε ένα υπέροχο μαγαζί για να φάνε και στη συνέχεια προτίμησαν να κάνουν βόλτα στις ανατολικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης,έτσι ώστε να δει κι αυτή τη μεριά της πόλης ο Γιώργος.
KAMU SEDANG MEMBACA
Το παρελθόν μπροστα τους
RomansaΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.