Ο Γιώργος μόλις σηκώθηκε το πρωί,πήρε τηλέφωνο τη Μαρία.
-Γιωργος:Καλημέρα,Μαρια.
-Μαρια:Καλημερα. Δεν περίμενα η αλήθεια είναι τηλεφώνημα σου.
-Γιωργος:Αυτές τις μέρες σκέφτηκα αυτά που είπαμε στην τελευταία μας συνάντηση και πήρα κάποιες αποφάσεις. Ποτε έχεις χρόνο να βρεθούμε να μιλήσουμε;
-Μαρια:Και σήμερα ακόμη...... δεν έχω κάτι να κάνω.
-Γιωργος:Ωραία,λοιπόν. Το απόγευμα στις 6 είναι καλα;
-Μαρια:Μια χαρά. Στο γνωστό καφε;
-Γιωργος:Εεε ναι! Τα λέμε εκεί αν είναι!της λέει και το κλείνουν.
Η Μαρία σηκώθηκε από το κρεβάτι,ήπιε έναν καφε,μπήκε να κάνει ένα μπανάκι και περίμενε να περάσουν οι ώρες για να το συναντήσει.
Στις 6 ακριβώς πήγε στο μαγαζί. Ο Γιώργος δεν είχε φθάσει ακόμη,έτσι βρήκε αυτή ένα άδειο τραπέζι,πήγε έκατσε και τον περίμενε. Μετά από λίγο εμφανίστηκε και πήγε στο τραπέζι. Έκατσε κι αυτός,παρηγγειλαν κάτι να πιουν κι η Μαρία το ρώτησε με αγωνία.
-Μαρια:Λοιπόν,τι αποφάσισες;
-Γιωργος:Το σκέφτηκα αρκετά και δυστυχώς δεν μπόρεσα να σε ξεπεράσω. Έτσι αποφάσισα να μας δώσω μια δεύτερη ευκαιρία,αν και θα είναι δύσκολο στην αρχή. Θα δυσκολευτω να σε ξανά εμπιστευτώ με όλα αυτά που έγιναν. Οπότε,προς το παρών ας δούμε αν μπορούμε να είμαστε μαζί και το βλέπουμε για το γάμο.
-Μαρια:Εντάξει,λοιπόν. Συμφωνώ. Ας είμαστε μαζί και βλέπουμε!του λέει και τον αγκαλιάζει κι έτσι όπως πάει να φύγει μένει λίγο με το μέτωπο της κολλημένο στο δικό του κι οι ματιές τους μένουν εκεί κλειδωμένες.
-Γιωργος:Θέλω τόσο πολύ να σε φιλήσω.
-Μαρια:Και γιατί δεν το κανεις;το ρωτάει και τον πλησιάζει ακόμη περισσότερο,κι εκείνος μην μπορώντας να αντισταθεί άλλο καλύπτει την ελάχιστη απόσταση που υπήρχε μεταξύ τους κι ενώνει τα χείλη τους.
-Μαρια:Θες να πάμε σπίτι μου; το ρωτάει ενώ σταματάει το φιλί τους.
-Γιωργος:Θα μαγειρέψεις κάτι να φαμε;
-Μαρια:Ο,τι θες!του λέει,πληρώνουν και φεύγουν.
BINABASA MO ANG
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.