3 μήνες μετά
Η Μαρία με τον Γιώργο σηκώθηκαν,έφαγαν το πρωινό τους κι έφυγαν για τον γιατρό,όπου είχαν κλείσει ραντεβού για να μάθουν το φύλο του παιδιού. Στη διαδρομή συζητούσαν για το θέμα κι έλεγε ο καθένας τι θα ήθελε.
-Γιώργος:Ελπίζω να μάθουμε σήμερα ότι περιμένουμε το διάδοχο,το Θανασακη.
-Μαρια:Ααα μάλιστα . Κι αγόρι θες,και το όνομα έχεις βρει.
-Γιώργος:Ρε αγάπη μου,αφού σου ζήτησα να βάλουμε το όνομα του πατέρα μου και δέχθηκες κι όσο για το αγόρι,δεν το συζητώ,εννοείται πως θέλω έναν αντρακλα.
-Μαρια:Αστειεύομαι,μωρό μου. Θα δώσουμε το όνομα του πατέρα σου,μην ανησυχείς,ακόμη και κορίτσι να είναι. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα,γερό να ναι κι Ο,τι να ναι.
Μετά από λίγο έφτασαν έξω από το γραφείο του γυναικολόγου κι αφού πάρκαραν,μπήκαν μέσα.
-Γιατρός:Έχω κάτι να σας πω!τους λέει ενώ κοιτάει την οθόνη.
-Γιώργος:Τι έγινε,γιατρέ; δεν μπορούμε να δούμε το φύλο του μωρού;
-Γιατρός:Όχι,Όχι! Δεν υπάρχει κάποιο θέμα. Απλά θέλω να σας πω ότι όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς στην οθόνη,υπάρχουν τέσσερα ποδαράκια και τέσσερα χεράκια.
-Γιώργος:Τι εννοείται,γιατρέ; έχει κάποιο πρόβλημα το παιδί μου;ρωτάει μέσα στην ταραχή του.
-Γιατρός:Όχι,τι πρόβλημα να έχει; απλα η γυναίκα σας κυοφορεί δίδυμα.
-Γιώργος:Τι; Δηλαδή θα κάνουμε δύο παιδιά,αγάπη μου;τη ρωτάει,την κοιτάει μέσα στα μάτια κι εκείνη τον αγκαλιάζει και τον φιλάει.
-Μαρια:Γιατρέ,μπορούμε να δούμε το φύλο των παιδιών;
-Γιατρός:Λοιπόν....! Το ένα,από ότι βλέπω είναι αγοράκι και το άλλο.....Ναι,είναι κοριτσάκι!τους ανακοινώνει,ενώ κοιτάει προσεκτικά την οθόνη.
-Γιώργος:Ναι.....! Θα κάνουμε και κορίτσακι και αγοράκι!λέει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
Μετά από την εξέταση,πληρώνουν τον γιατρό και φεύγουν.
Μόλις έφυγαν,πριν μπουν στο αυτοκίνητο,ο Γιώργος γύρισε και ρώτησε τη Μαρία.
-Γιώργος:Είσαι ευτυχισμένη;
-Μαρια:Με εσένα κι αυτά στα πλάι μου,πως να μην είμαι!τον ρώτησε,δείχνοντας την κοιλιά της και μετά τον αγκάλιασε και τον φίλησε.
YOU ARE READING
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.