Η Μαρία μόλις έφυγε ο Νικος,άρχισε να ξεφυλλίζει το άλμπουμ. Βρήκε φωτογραφίες που δεν ήξερε ότι υπήρχαν. Θυμήθηκε στιγμές που είχε ξεχάσει πως έχουν περάσει μαζί. Πήγε επάνω στο δωμάτιο της και μάζεψε λίγα ρούχα σε μια βαλίτσα.
Μετά από λίγες ώρες επέστρεψε κι ο Γιώργος στο σπίτι. Μόλις μπηκε μέσα αντίκρισε τη βαλίτσα της Μαρίας,που την είχε μεταφέρει η ίδια πριν από λίγο δίπλα στην πόρτα.
-Γιώργος:Μαρία,τι είναι αυτή η βαλίτσα;
-Μαρια:Γιώργο,δεν είμαι έτοιμη να παντρευτούμε. Θέλω να μείνω λίγο μόνη μου να σκεφτώ αν θέλω να κάνουμε αυτό το βήμα και σου υπόσχομαι ότι μόλις είμαι έτοιμη θα επιστρέψω.
-Γιώργος:Μαρία,τι λες; ήμασταν έτοιμοι για γάμο. Τι μεσολάβησε κι άλλαξες γνώμη τόσο ξαφνικά;
-Μαρια:Τίποτα. Απλά έμεινα μόνη μου και σκέφτηκα αν πρέπει να συνεχίσουμε ειδικά μετά από αυτό που μας συνέβη.
-Γιώργος:Ήσουν μια χαρά και προσπαθούσαμε μαζί να το ξεπεράσουμε. Σου στάθηκα όσο μπορούσα και τώρα μου λες ότι δεν είσαι σίγουρη;
-Μαρία:Γιώργο,σε παρακαλώ κατάλαβε με!
-Γιώργος:Αν δε μου πεις τι άλλαξε δεν πρόκειται να καταλάβω τίποτα.
-Μαρια:Εντάξει,θα σου πω!
-Γιώργος:Σε ακούω!της λέει και κάθεται περιμένοντας την απολογία της.
-Μαρια:Ήρθε ο Νίκος. Μου έφερε ένα δωρο,το οποίο μου ξύπνησε κάποιες αναμνήσεις. Με έκανε να μπερδευτω. Να μην ξέρω τι θέλω.
-Γιώργος:Άρα,μάλλον Μαρία δεν είναι ότι θέλεις να μείνεις μόνη σου για να σκεφτείς για το γάμο,αλλα για το αν θα συνεχίσεις μαζί μου ή θα επιστρέψεις στον άλλον. Μάλλον το σκέφτεσαι ακόμη.
-Μαρια:Δεν είναι έτσι. Μαζί σου θέλω να είμαι. Απλά δεν ξέρω αν είμαι σίγουρη για το γάμο!του λέει και κατεβάζει το κεφάλι της.
-Γιώργος:Άσε τα έχω καταλάβει όλα! Κάνε ο,τι θέλεις! Εχω βαρεθεί να προσπαθώ να είμαι δίπλα σου κι εσύ να σκέφτεσαι αυτόν!της λέει,παίρνει το μπουφάν του και φεύγει.
DU LIEST GERADE
Το παρελθόν μπροστα τους
RomantikΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.