Κεφάλαιο 25

34 1 1
                                    

Ο Νίκος κι η Μαρία πήγαν στο σπίτι της και για πρώτη φορά δοθηκαν ο ένας στον άλλον.
  Το πρωί που ξύπνησαν,ο Νίκος πήγε κατω και της ετοίμασε πρωινό. Μετα απο λίγο ξύπνησε κι η Μαρία και κατέβηκε κάτω.
-Μαρια:Καλημέρα μωρό μου!του λέει και το φιλάει.
-Νικος:Καλημέρα!της λέει και την ξανά φιλάει και συνεχίζει και στο λαιμό της.
-Μαρια:Έλα,αγάπη μου! Φτάνει! Το έφτιαξες εδώ!
-Νικος:Πρωινό για να παρεις την  ενέργεια που έχασες χθες.
-Μαρια:Νίκο,θέλω να μιλήσουμε!του λέει και κάθεται στο τραπέζι.
-Νικος:Τι να πουμε; έγινε κατι;
-Μαρια:Όχι,αγάπη μου. Απλα θέλω να μάθω κάποια πράγματα για σένα.
-Νικος:Αααα με τρόμαξες. Σε ακούω. Τι θέλεις να μαθεις;
-Μαρια:Σε ξερω πολλά χρόνια και κάποια πράγματα τα γνωρίζω για σένα,αλλα ας πούμε που μένεις Τώρα εδώ;
-Νικος:Στο πατρικό μου,μωρό μου,όπου εμενα και τοτε!της απαντάει κι αφού συζήτησαν κι άλλα πράγματα κι έμαθαν ο ένας για τον άλλον,ο Νίκος έφυγε,γιατί ήθελε να προλαβει τη Γιώτα.
  Οταν έφτασε στο σπίτι η Γιωτα αποχαιρετούσε τους γονείς του.
  -Νικος:Γιώτα!
  -Γιωτα:Θυμήθηκες να ερθεις;
  -Νικος:Ας μιλήσουμε λίγο μόνοι μας πριν φύγεις σε παρακαλώ.
  -Γιωτα:Τέλος πάντων,Καλά!του λέει και τους αφήνουν για λίγο μονους.
  -Νικος:Ήθελα να σου ζητήσω μια χάρη.
  -Γιωτα:έχεις το θρασσος να μου ζητάς και χαρη;
  -Νικος:Σε παρακαλω μείνει και σήμερα και σου υποσχομαι να περάσουμε όλη τη μέρα μαζί. Απλά μεινε μόνο σήμερα και θα κάνουμε ο,τι θέλεις.
  -Γιωτα:Και γιατί να το κανω; Γιατί να μεινω;
  -Νικος:Απλά θέλω μια μέρα να καταλάβω κι εγώ τι θελω,τι θέλω για εμάς.
  -Γιωτα:Αντε παρατα με ρε Νίκο!του λέει και πάει να φύγει,όμως αυτός την πιάνει από το χέρι και τη σταματάει.
  -Νικος:Μια μέρα,σε παρακαλω.
  -Γιώτα:Εντάξει,θα μείνω. Θα μείνω γιατί δυστυχώς σε αγαπάω και θέλω όσο μπορώ να τη σώσω αυτή τη σχέση.
  -Νικος:Ωραία. Πήγαινε να ετοιμαστείς και να σε πάω βόλτα και μετά θα πάμε κάπου να φάμε.
Έτσι,ο Νίκος κι η Γιώτα πέρασαν όλη τη μέρα μαζί. Η Μαρία έψαξε το Νίκο για να βρεθούν,αλλά εκείνος το απέφυγε βρίσκοντας τη δικαιολογία ότι έχει δουλειές.
   Η Μαρία το πρωί,σηκώθηκε κι ήθελε να το δει. Έτσι,σηκώθηκε,ετοιμάστηκε κι αποφάσισε να πάει σπίτι του να το βρει. Ήθελε να του κάνει έκπληξη και να περνούσαν μετά ολη τη μέρα τους μαζί.
    Έφτασε εξω απο το σπίτι του. Φτιάχτηκε λίγο και χτύπησε το κουδούνι.

Το παρελθόν μπροστα τουςWhere stories live. Discover now