Η Μαρία είναι μια κοπέλα 22 χρονών. Ζει στη Δράμα,όπου και σπουδάζει νηπιαγωγος. Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη και πηγαίνει πολύ συχνά για να βλέπει την οικογένεια της.
Είναι μια εσωστρεφής κοπέλα και δεν έχει πολλούς φίλους. Δεν έχει αγόρι και δε θέλει κάτι τέτοιο στη ζωή της,τουλάχιστον τώρα.
Έφυγε από τη Θεσσαλονίκη,όταν έδωσε πανελλήνιες και πέρασε εκεί. Της ήταν πολύ δύσκολο. Δεν ήθελε να φύγει. Δεν ήθελε να αφήσει πίσω της την οικογένεια της,τους φίλους της,αλλά κι εκείνον. Ήταν ερωτευμένη μαζί του πολλά χρόνια,αλλά ποτέ δεν είχε γίνει τίποτα μεταξύ τους. Τελικά,ομως,μετά από συζητηση με τους γονείς της,αποφάσισε να πάει κι όταν θα τελείωναν οι σπουδές της θα γυρνούσε πίσω στην πόλη της,στη Θεσσαλονίκη της,στους γονείς της,στους φίλους της.
Το μόνο που θεωρούσε Καλό σε αυτό ήταν ότι θα έφευγε μακριά του και ίσως να κατάφερνε να τον ξεχάσει επιτέλους και να μην ξανά ασχοληθεί ποτέ ξανά.
Σήμερα ξεκινούσαν οι διακοπές των Χριστουγέννων και η Μαρία ετοιμαζόταν για να πάει στη Θεσσαλονίκη για να περάσει με τους γονείς της τις γιορτές και μετά θα επέστρεφε.Ακόμη μια ιστορία μόλις ξεκινάει. Ελπίζω να σας αρέσει και βανα με βοηθήσετε σε αυτό το ταξίδι που Τώρα ξεκινάω. Σας ευχαριστώ οσους θα τη διαβάσετε και θα με βοηθήσετε. Ελπίζω να σας αρέσει όσο κι οι άλλες. Αν σας άρεσε το 1ο κεφάλαιο,πατήστε το αστεράκι και γράψτε το σχόλιο σας.
STAI LEGGENDO
Το παρελθόν μπροστα τους
Storie d'amoreΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.