Κεφάλαιο 35

36 1 1
                                    

Η Μαρία κι ο Γιώργος όταν πήγανε σπίτι,πήγαν να ξαπλώσουν. Η Μαρία ειδε στον ύπνο της το Νίκο κι άρχισε να κουνιέται,ώσπου στο τέλος σηκώθηκε και φώναξε.
-Μαρία:ΌΧΙ!
-Γιώργος :Τι έγινε,αγάπη μου;Τι έπαθες;
-Μαρία:Τίποτα,είδα εναν εφιάλτη.
-Γιώργος:Τι ειδες;
-Μαρια:Τίποτα. Άστο καλύτερα,δε θέλω να το θυμάμαι. Πάω λίγο να κάνω έναν καφέ να πιω.  Πήρε τη φιλη της τηλέφωνο. Την κολλητή της. Αυτή που τα ήξερε όλα κι ήταν πάντα εκεί ο,τι ώρα κι αν τη χρειαζόταν.
  -Βασιλική:Ναι;
  -Μαρία:Συγγνώμη που σε παίρνω τέτοια ώρα,Βασιλική μου,αλλά δεν είμαι καθόλου καλά.
  -Μαρια:Δεν πειράζει,κορίτσι μου! Πες Μου!
  -Μαρία :Φιληθηκα πάλι με το Νίκο.
  -Βασιλική :Τιιιι; Πώς έγινε πάλι αυτο;
  -Μαρία:Πήγαμε σε μια ταβέρνα κι έτυχε να είναι κι αυτός εκεί. Πήγα τουαλέτα και με ακολούθησε. Με φίλησε και μου ειπε ότι δε θα με αφήσει να πληρώσω Ούτε αυτόν,ούτε εμένα,κάνοντας το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου και μετά από αυτό έγινε κι ο εφιάλτης μου.
  -Βασιλικη:Τι εννοείς;
  -Μαρια:Κοιμόμουν κι ειδα έναν εφιάλτη. Ήμουν υποτίθεται Εγώ στο σπίτι μου κι ετοιμαζόμουν για το γάμο μου κι ηρθε ο Νίκος. Με ρώτησε αν είμαι ευτυχισμένη και του είπα ναι,τότε έβγαλε το πιστόλι και με πυροβόλησε. Από εκείνη τη στιγμή δεν μπόρεσα να κοιμηθώ,ήρθα έκανα έναν καφέ να πιω,αλλά δεν άντεχα και σε πήρα τηλέφωνο
  -Βασιλική:Έλα,ηρέμησε,Μαρία μου. Μην πιστεύεις στα όνειρά. Απλά σε επηρέασαν αυτα που σου είπε. Πηγαινε να κοιμηθείς και προσπάθησε να το ξεχάσεις. Μην ταράζεσαι. Σκέψου και το μωρό.
  -Μαρια:Έχεις δίκιο. Θα προσπαθήσω να πάω να κοιμηθώ και να το ξεχάσω. Καλό βράδυ και συγγνώμη και πάλι για την ώρα.
  -Βασιλική:Δεν πειράζει,αγάπη μου. Αρκεί να είσαι εσυ καλά. Ξέρεις πολύ καλά ο,τι ώρα με χρειαστείς μπορείς να με πάρεις.
  -Μαρια:Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!της λέει,το κλείνει και πάει να ξανά προσπαθησει να κοιμηθεί.
Το επόμενο πρωί,η Μαρία βρίσκοντας μια δικαιολογία,πήγε να βρει το Νίκο στο σπίτι του,γιατί μετά το χθεσινο εφιάλτη δε σταμάτησε να το σκέφτεται. Μόλις έφτασε,πήρε μια βαθιά ανάσα και μετά χτύπησε το κουδούνι. Ο Νίκος,πήγε να ανοίξει.
-Νίκος:Σε περίμενα!
-Μαρία:Νίκο,θέλω να μιλήσουμε.
-Νίκος:Μετά!της λέει κι ορμάει στα χείλη της κι εκείνη ανταποκρίνεται. Συνεχίζει,κατεβαίνοντας στο λαιμό της. Της αφαιρεί σιγά-σιγα τα ρούχα κι εκείνη δεν μπορεί να το σταματήσει. Αφου το θέλει κι η ίδια,αφήνεται στα χέρια του κι έτσι κάνουν μετά απο Χρόνια ξανά έρωτα. Όταν τελειώνουν,πρώτος μιλάει ο Νίκος.
  -Νικος:Μου έλειψες! Σε αγαπάω!της λέει και πάει να τη φιλήσει,αλλά εκείνη το σταματάει.
  -Μαρια:Νίκο,αυτό που καναμε ήταν λάθος! Παρασύρθηκα και αφέθηκα! Δεν έπρεπε να γίνει. Εγώ ήρθα γιατί ήθελα να μιλήσουμε και δε με άφησες καν να σου πω το λόγο.
  -Νίκος:Απλά ήθελα να αφήσω τα κορμιά μας να μιλήσουν κι εσύ από ότι φάνηκε!της λέει και σηκώνονται  να ντυθούν.

Το παρελθόν μπροστα τουςWhere stories live. Discover now