Όσο η Μαρία καθόταν με το Γιώργο κι έτρωγαν,ο Νίκος δεν πήρε το βλέμμα του από πάνω τους,ώσπου η Μαρία κάποια στιγμή πήγε τουαλέτα κι ο Νίκος,χωρίς να γίνει αντιληπτός από το Γιώργο την ακολούθησε.
-Μαρία:Τι κάνεις εσύ εδω;
-Νίκος :Αν δε με ακούσεις,δεν πρόκειται να φύγεις από εδώ.
-Μαρία:Αχ,Νίκο! Κόψε τις βλακείες,με περιμένει ο Γιώργος έξω!του λέει και πάει να φύγει,ομως εκείνος την εμποδίζει.
-Νίκος:Σου είπα ότι αυτη τη φορά θα με ακούσεις!
-Μαρια:Τι θέλεις ρε Νίκο;
-Νικος:Μου είπες ψέματα ότι παντρεύεσαι,ετσι;
-Μαρια:Όχι,Νίκο,είμαι έγκυος,είμαι ερωτευμένη με το Γιώργο και θέλω να τον παντρευτώ.
-Νικος:Λες ψέματα! Δεν είσαι ερωτευμένη μαζί του! Τον παντρεύεσαι μόνο και μόνο επειδή είσαι έγκυος. Με εμένα είσαι ερωτευμένη,δε με ξέχασες ποτέ κι ακομη με αγαπάς. Το ξέρω,το βλέπω,το νιώθω.
-Μαρία:Έχεις μεγάλη γνώμη για τον εαυτό σου,αγοράκι μου! Δεν παντρεύομαι το Γιώργο μόνο για το μωρό. Τον παντρεύομαι,γιατί το θέλω,τον αγαπάω,είμαι ερωτευμένη μαζί του.
-Νικος:Θα το καταλάβω αμέσως αυτο!της λέει και την αρπάζει και τη φιλάει. Εκείνη,στην αρχή ανταποκρίνεται,αλλά μετά το σταματάει,το σφαλιαριζει και πάει να φύγει,αλλά εκείνος της πιάνει το χέρι και τη σταματάει.
-Μαρια:Παρατα με,βλάκα!
-Νικος:Τώρα είναι ακόμη πιο σίγουρος ότι ακόμη με θες! Και να είσαι σίγουρη ότι δε θα σε αφήσω να πληγώσεις Ούτε εμένα,ούτε εσένα,κάνοντας το μεγαλύτερο λάθος της ζωής σου!της λεει,εκείνη τραβάει το χέρι της και φεύγει.
Μόλις πήγε στο τραπέζι,ο Γιώργος γύρισε και την κοίταξε ανήσυχος.
-Γιώργος:Αγάπη Μου,είσαι καλα;
-Μαρια:Ναι,ολα μια χαρά.
-Γιωργος:Άργησες πολύ κι ανησύχησα μήπως έπαθες κάτι.
-Μαρια:Όχι,ολα καλά είναι,αγάπη μου! Μην ανησυχείς! Απλά μπορούμε να φύγουμε; νομίζω ότι θέλω να πάω σπίτι.
-Γιώργος: Οπως θες,μωρό μου! Να πληρώσουμε και φεύγουμε!της λέει,γυρνάει να φωνάξει το σερβιτόρο,βλεπει το Νικο που Κανε ι μια εκφραση που δείχνει την αντιπάθεια του κι αφου κανει νόημα στο σερβιτόρο,ερχεται,πληρώνουν κι αφο υ η Μαρία κοιτάξει για μια ακόμη τελευταία φορά στο τραπζει του Νίκου,χωρίς να την καταλάβει ο Γιώργος,φεύγουν.
ESTÁS LEYENDO
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.