Ο Νίκος,αφού η Γιώτα πήγε στο δωμάτιο τους,έφυγε και πήγε μια βόλτα για να σκεφτεί. "Τι θα κανω;","Δε θέλω να φύγω,δε θέλω να την αφήσω τώρα που την ξαναβρηκα""Αλλά κι η Γιώτα;","Δε θέλω να της το πω εδώ που δεν έχει κανεναν",σκεφτόταν όσο εκανε βόλτες και το κινητό του που δεν είχε σταματήσει να χτυπάει,δεν το άκουγε.
Μετά από λίγες ώρες επέστρεψε στο σπίτι κι είδε ότι είχε 4 κλήσεις από τη Μαρία. Της τηλεφώνησε αμέσως.
-Νικος:Μαρακι μου;
-Μαρια:Που ήσουν ρε Νίκο; σε έχω πάρει τόσα τηλέφωνα. Ανησύχησα.
-Νίκος:Συγγνώμη,αγάπη μου. Το είχα στο αθόρυβο,γιατί κοιμόμουν.
-Μαρια:Τέλος πάντων,αφού εισαι Καλά,δεν πειράζει. Μου έλειψες. Θέλω να σε δω.
-Νικος:Το βράδυ,μωρό μου. Αν θες,να παμε για φαγητό.
-Μαρία:Εντάξει,αν είναι Εγώ θα πάω για κάτι ψώνια και τα λέμε κατά τις 9. Ενταξει;
-Νικος:Οκ,αγάπη μου. Θα περάσω να σε πάρω στις 9. Τα λέμε!της λέει,το κλείνει και πηγαίνει στο δωμάτιο να μιλήσει με τη Γιωτα.
-Νικος:Μπορώ να περασω;τη ρωτάει ενώ ανοίγει λίγο την πόρτα.
-Γιωτα:Έλα,μπες!
-Νικος:Τι κανεις;τη ρωτάει όταν τη βλέπει να μαζεύει τη βαλίτσα της.
-Γιωτα:Ετοιμάζω τα πράγματα μου! Σου ειπα θα φύγω αύριο. Εσυ Εσύ θα έρθεις τελικα;
-Νικος:Γιωταααα....!της λέει και χαμηλώνει το κεφαλι.
-Γιωτα:Ασε κατάλαβα. Όταν με το καλό επιστρέψεις τα ξανά λέμε και βλέπουμε τι θα γίνει με εμάς.
-Νικος:Σου υπόσχομαι ότι σε δύο μέρες θα είμαι πίσω και θα τα βρούμε όλα.
-Γιωτα:Βαρέθηκα τις υποσχέσεις σου. Κάνε ο,τι θες. Αλήθεια. Εγώ αύριο το πρωί θα φύγω.
Η ώρα ήταν 20.00. Η Μαρία είχε ετοιμαστεί και περίμενε το Νίκο σε λίγο να έρθει να την πάρει.
Μετα απο μια ώρα περίπου άκουσε την κόρνα και βγήκε έξω. Μόλις ειδοθηκανε ανταλλάξανε ενα παθιασμένο φιλί και μετα ο Νίκος έβαλε μπρος κι έφυγαν.
Έφτασαν σε μια ταβέρνα,έκατσαν,παρηγγειλαν κι άρχισαν να συζητάνε.
-Μαρία:Είσαι καλά,αγάπη μου;
-Νικος:Ναι,μια χαρά. Γιατί;
-Μαρια:Δεν ξερω. Δε μου φαίνεσαι πολύ καλά σήμερα.
-Νικος:Όχι,μωρό μου. Μια χαρά είμαι. Αφου είμαι μαζί σου είμαι απλά υπέροχα.
-Μαρια:Πέρασα πολύ ωραία χθες.
-Νικος:Να το επαναλάβουμε Τότε,αγάπη μου.
-Μαρία:Θέλω πολύ μωρό μου,Ναι. Να πάμε σπίτι σου σήμερα. Να δω και που μένεις.
-Νικος:Σπίτι μου;ρωτάει την ώρα που πάει να πνιγεί και να του φύγει το ποτό από το στόμα.
-Μαρια:Τι εγινε;τι έπαθες μωρό μου; Δεν μπορείς στο σπίτι σου;θα πάμε σε εμένα.
-Νικος:Δεν είναι ότι δεν μπορώ. Απλά κάνουμε μια ανακαίνιση κι είμαστε χάλια. Καταλαβαίνεις!
-Μαρια:Εντάξει. Θα φάμε και θα πάμε σε εμένα!του λέει,το φιλάει και συνέχεια τη βραδιά τους όπως προείπαν.
YOU ARE READING
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.