Κεφάλαιο 2

106 3 1
                                    

Ο Νίκος είναι 22 χρονών. Ζει στην Κατερίνη,όπου σπουδαζει μετεωρολόγος. Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη αλλά πηγαίνει σπάνια γιατί προτιμάει να μένει στην Κατερίνη με την κοπέλα του και να περνάνε καλά μαζι.
  Είναι ένα εσωστρεφές αγόρι αν και έχει πολλούς γνωστούς,απλα επιλέγει να μη δένεται πολύ μαζί τους κι απλά να βγαίνει αν τύχει μια φορά στο τοσο μαζί τους κι απλά να βγαίνει αν τύχει μια φορά στο τοσο μαζί τους.
   Έφυγε από τη Θεσσαλονίκη,όταν έδωσε πανελλήνιες και πέρασε εκεί. Στην αρχή του ήταν πολύ δύσκολο,όμως προσαρμόστηκε γρήγορα εκεί. Βρήκε πολλές παρέες και γρήγορα έκανε σχέση με μια κοπέλα που ανηκε σε μια παρέα. Τα είχε μαζί της εδώ και 1 χρόνο και περνούσαν υπέροχα μαζί,ομως πάντα σκεφτόταν εκείνη. Δεν την είχε ξεχάσει ποτε. Όσο κι αν προσπαθησε να ξεκολλήσει μαζί της δεν τα κατάφερε.
Την ήθελε πολλά χρόνια,όμως δεν της το είχε πει ποτέ. Ήταν το μόνο πράγμα που το στεναχώρησε όταν έφυγε από τη Θεσσαλονικη. Δε θα την ξανά έβλεπε,αλλά από την άλλη ήταν και καλό γιατί δε θα την ξανά εβλεπε.
  Σήμερα ξεκινούσαν οι διακοπές των Χριστουγέννων και ο Νίκος μετά από πολλά παρακάλια των γονιων του,αποφάσισε να πάει στη Θεσσαλονίκη για να γιορτάσει μαζί τους τις γιορτές και ζήτησε και από την κοπέλα του να πάνε μαζί για να τη γνωρίσουν κι οι γονείς του κι εκείνη δέχτηκε. Έτσι σήμερα ετοίμαζαν τα πράγματα τους,θα κοιμόντουσαν στο σπίτι του Νίκου και το πρωί θα σηκωνοντουσαν να έφευγαν μαζί για την πατρίδα του.

Το παρελθόν μπροστα τουςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora