Η Γιώτα,μόλις έφυγε η Μαρία,άρχισε να κλαίει. Δεν μπορούσε να το πιστέψει. Το υποπτευοταν,αλλά ήλπιζε οι υποψίες της να είμαι λάθος.
Ο Νίκος ξύπνησε,κατέβηκε κάτω και βρήκε τη Γιώτα να κλαίει και την πλησίασε.
-Νικος:Τι επαθες; είσαι καλα;
-Γιώτα:Είσαι ψεύτης! Είσαι ένας απατεώνας! Έχεις γκόμενα!
-Νικος:Σου ειπα χίλιες φορές ότι δεν έχω! Γιατί το συνεχιζεις;
-Γιωτα:Κι η Μαρία που ηρθε εδώ κι ισχυρίστηκε πως είναι η κοπέλα σου,Ποια είναι;του φωνάζει,ενώ συνεχίζει να κλαίει κι εκείνος κατεβάζει το κεφάλι,δείχνοντας έτσι ότι όλα αυτά είναι αλήθεια.
-Νικος:Συγγνώμη. Είναι όλα αλήθεια. Με τη Μαρία γνωριζόμαστε πολλά χρόνια.....
-Γιωτα:Δε με ενδιαφέρει! Δε θέλω να ξέρω τίποτα. Το μόνο που θέλω να μου πεις είναι γιατί τοση κοροϊδία. Γιατί ρε Νίκο;
-Νικος:Δεν μπορούσα να στο πω. Δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω.
-Γιωτα:Ααα και Δηλαδή για πόσο καιρό είχες σκοπό να μας κοροιδευεις; για μια ζωη;
-Νικος:Θα σου το έλεγα,αλλά περίμενα την κατάλληλη στιγμή. Για αυτό ήθελα λίγο χρόνο και να μείνω εδώ κι όταν γυρνούσα πίσω θα στα ελεγα όλα.
-Γιώτα:Είσαι απαίσιος! Δε θέλω ούτε να σε ακούω. Εμείς οι δύο τελειώσαμε. Πάω να μαζέψω τα πράγματα μου και φεύγω.
-Νικος:Γιώτα,σε παρακαλώ άκουσε με!
-Γιωτα:Να ακούσω τι; ότι με παρουσιάσες ως ξαδέρφη σου για να ρίξεις την γκομενα,ότι με έφερες εδώ για να περάσουμε μαζί τις γιορτές κι έκανες άλλη σχέση. Τι απο όλα αυτά. Πες Μου!του φωνάζει κι αρχιζει πάλι να κλαίει και πάει να μαζέψει τα πράγματά της κι αυτός την ακολουθεί.
ESTÁS LEYENDO
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.