Κεφάλαιο 62

28 1 0
                                    

Η Μαρία κι ο Γιώργος από εκείνη τη μέρα δεν ξανά βρέθηκαν και δεν ξανά μίλησαν.
Αυτή προσπάθησε,τον πήρε πολλές φορές,αλλά εκείνος δεν ήθελε καμία επαφή,εκτός κι αν αφορούσε τα παιδιά.
    Η Μαρία ξύπνησε από πόνους στην κοιλιά. Δεν μπορούσε να ηρεμήσει κι άρχισε να φωνάζει τη μητέρα της.
-Μαρια:Μαμά! Μαμά!φώναζε από το δωμάτιο της.
-Μητέρα Μαρίας:Τι έγινε; Γιατί φωνάζεις;
-Μαρια:Ποναααααωωωω,μαμα! Κάνε κάτι!φώναζε όσο μπορούσε.
    Η μαμά της μη ξέροντας τι να κάνει κάλεσε τον Γιώργο να έρθει. Μόλις έφτασε του εξήγησε γρήγορα και πήγε την πήρε στην αγκαλιά του για να τη μεταφέρουν στο νοσοκομείο.
    Όταν πήγαν στο νοσοκομείο,η γιατρός τους ανακοίνωσε ότι πρέπει να γεννήσει πρόωρα και λογικά θα χρειαστεί να μπουν σε θερμοκοιτιδα,αφού δε θα έχουν το απαιτούμενο βάρος,αλλά τους είπε ότι αυτό θα είναι επικίνδυνο και για τα παιδιά και για τη μητέρα. Ο Γιώργος μη μπορώντας να κάνει κάτι αλλο,θολωμεμος,της έδωσε τη συγκατάθεση του να προχωρήσει στον τοκετό.
   Μετά από 3 ώρες
Η Μαρία γέννησε ένα κοριτσάκι κι ένα αγοράκι με καισαρική τα οποία μεταφέρθηκαν κατευθείαν στη θερμοκοιτιδα μέχρι να μεγαλώσουν και να έχουν το κατάλληλο βάρος για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
    Ο Γιώργος πήγε στο δωμάτιο για να δει τη Μαρία. Εκείνη μόλις ξύπνησε το πρώτο πράγμα που ρώτησε ήταν για τα παιδιά.
  -Μαρια:Γιώργο,πως είναι τα παιδιά;
  -Γιώργος:Τα παιδιά;τη ρωτάει και κατεβάζει το βλέμμα του.
  -Μαρια:Γιώργο,μη μου πεις ότι δεν τα κατάφεραν. Όχι,σε παρακαλώ!
  -Γιώργος:Μην ανησυχείς! Τα παιδιά τα κατάφεραν,απλα χρειάστηκε τελικά να μπουν σε θερμοκοιτιδα για να μεγαλώσουν και να αυξήσουν το βάρος τους για να μπορέσουν να ζήσουν.
  -Μαρια:Γιώργο,θέλω να τα δω! Σε παρακαλώ!
  -Γιώργος:Τώρα δε γίνεται! Πρέπει να ξεκουραστείς κι εσύ και μετά σου υπόσχομαι θα πάμε να τα δεις. Κοιμήσου λίγο,θα σου κάνει καλό!της λέει και φεύγει για να την αφήσει να κοιμηθεί.
  -Μαρια:Μετά,όμως,θα πάμε στα παιδιά μας!του λέει πριν βγει από την πόρτα.
  -Γιώργος:Στο υπόσχομαι!της λέει και φεύγει.

Το παρελθόν μπροστα τουςWhere stories live. Discover now