Κεφάλαιο 53

39 1 1
                                    

Ο Γιώργος μετά την επιβεβαίωση της Μαρίας για την αγάπη της για αυτόν,της ζήτησε να σηκωθούν να χορέψουν. Εκείνη φυσικά και δέχτηκε και μετά από αυτό κάθισαν στο τραπέζι τους. Το φαΐ τους ήρθε κι η Μαρία του είπε ότι πάει λίγο στο μπάνιο να ελέγξει το μακιγιάζ της. Εκείνος βρήκε την ευκαιρία και της έβαλε κάτι στο φαΐ.
Μόλις επέστρεψε η Μαρία,του έδωσε ένα φιλί κι άρχισε να τρώει,όταν ένιωσε κάτι σκληρό και μεγάλο μέσα στο στόμα της. Το έφτυσε και τότε είδε ένα μονόπετρο δαχτυλίδι.
-Μαρια:Τι είναι αυτο;
-Γιώργος:Μαρία,το σκέφτηκα καλά και μετά από όλα αυτά που έγιναν θέλω να τι ξανά πιάσουμε από εκεί που το αφήσαμε. Θέλεις,λοιπόν,να συνεχίσουμε τις προετοιμασίες του γάμου και τελικά να ανέβουμε τα σκαλιά της εκκλησίας,τη ρώτησε,ενώ εκείνη είχε μείνει να κοιτάει μια το δαχτυλίδι,μια αυτόν.
-Μαρια:Είσαι σίγουρος για αυτο;
-Γιώργος:Το θέλω όσο τίποτα άλλο. Είμαι πλέον σίγουρος ότι μπορούμε να πάμε παρακάτω. Εσύ θες;
  -Μαρια:Όσο τίποτα άλλο στη ζωή μου,αγάπη μου!του λέει,πάει κοντά του και το φιλάει.
-Γιώργος:Εγώ λέω να πληρώσουμε και να φύγουμε καλύτερα!της λέει μέσα στο φιλί τους.
-Μαρια:Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε σπίτι μας!του λέει,πληρώνουν και φεύγουν.
    Μόλις φτάνουν στο σπίτι,ο Γιώργος αρχίζει να τη φιλάει και τελικά καταλήγουν στο κρεβάτι κάνοντας ο ένας τον άλλο δικό του.
  Το πρωί,η Μαρία μόλις ξυπνάει,κοιτάει το δαχτυλίδι στο χέρι της. "αυτή τη φορά είναι σίγουρη για αυτόν τον γάμο και δεν τον κάνω επειδή πρέπει,αλλα επειδή θέλω,επειδή τον αγαπάω αυτόν τον άνθρωπο"σκέφτηκε και κοίταξε τον Γιώργο δίπλα της που κοιμόταν κι αφού έβαλε τη ρόμπα της πήγε στην κουζίνα να ετοιμάσει πρωινό.

Το παρελθόν μπροστα τουςOnde histórias criam vida. Descubra agora