Η Μαρία μετα απο αυτο του ζήτησε να φύγουν.
Όταν έφτασαν κάτω από το σπίτι της,εκείνος έκανε κίνηση να την ξανά φιλήσει,αλλά τον απομάκρυνε.
-Μαρια:Με συγχωρείς! Δεν είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο. Χρειάζομαι λίγο χρόνο. Για αυτο σε παρακαλώ,καλύτερα ας μη βρεθούμε αλλο αυτη την εβδομάδα. Θα σε πάρω εγώ όταν θα νιώθω έτοιμη.
-Νικος:Μα γιατί το κάνεις αυτο;
-Μαρια:Θέλω απλα να σκεφτώ λίγο. Σε παρακαλώ κατάλαβε με.
-Νικος:Μαρία,πίστεψε με,σε παρακαλώ,είμαι ερωτευμενος μαζί σου. Έλα να δοκιμάσουμε αυτό που θέλαμε κι οι δυο τόσα χρόνια και το πνιγαμε μόνο και μόνο επειδή ήμασταν εγωιστές και δεν μπορούσαμε να παραδεχτούμε αυτό που νιώθαμε.
-Μαρια:Δώσε μου λίγο χρόνο και θα σου τηλεφωνήσω Εγώ,σου είπα!του λέει και βγαίνει απο το αυτοκίνητο.
Μετά από μια εβδομάδα
Ο Νίκος με τη Μαρία δεν έχουν επικοινωνήσει από εκείνη την ημέρα.
Ο Νίκος πήγαινε κάθε μέρα βόλτα με τη Γιώτα. Προσπαθούσε να πέρασει καλά μαζί της,αλλά η σκέψη του ήταν πάντα σε εκείνη. Την είχε πάρει δύο φορές τηλέφωνο,αλλά εκείνη δεν απάντησε.
Η Μαρία έβγαινε με την Αλεξία. Χόρευαν,διασκέδαζαν,φλερταραν κι η Μαρία ξεχνιοταν για λίγο,αλλά όταν επέστρεφε στο σπίτι της οι σκέψεις από το παρελθόν και το παρόν την έτρωγαν.
Σήμερα το απογεύμα,η Μαρία αποφάσισε να πάει μια βόλτα στην παραλία να περπατήσει και να χαθεί για λίγο στις σκέψεις της. Καθώς περπατούσε είδε από μακριά το Νίκο. Κοντοστάθηκε λίγο και τον κοιταξε. "Πόσο μου ελειψες"σκέφτηκε,αλλά κατευθείαν βγήκε από τις σκέψεις της κι άρχισε να περπατάει βιαστικά για να μην προλάβει να τη δει,όμως μετά από λίγο άκουσε το όνομά της.
-Νικος:Μαρία!της φωνάζει,ενώ εκείνη επιτάχυνε το βήμα της.
-Νικος:Μαρία,περίμενε!της φωνάζει κι αφού τη φτάνει την πιάνει από το μπράτσο.
-Μαρια:Τι θελεις;
-Νικος:Ήθελα να σε δω. Πάει μια εβδομάδα Τώρα. Μου έχεις λείψει.
-Μαρια:Μια χαρά ειμαι,Νίκο. Εσυ; Πώς εισαι;
-Νικος:Καλά είμαι κι εγώ. Περιμένω τηλέφωνο σου για να βγούμε. Σαν Φίλοι,εννοείται.
-Μαρια:Θα σε έπαιρνα αυτές τις μέρες.
-Νικος:Ωραία,λοιπόν. Αφού βρεθήκαμε,τι θα έλεγες να βγαίναμε αυριο. Να πάμε σε κανένα μπαράκι,όπως τοτε;
-Μαρια:Εεε δεν ξέρω. Να μιλήσω και με την Αλεξία και θα δούμε.
-Νικος:Αααα... Θα έρθει κι η Αλεξια;
-Μαρια:Ναι,έλεγα να της πω. Σε πειραζει;
-Νίκος:Όχι,Όχι. Οπως θέλεις. Αν Είναι,θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο. Ενταξει;
-Μαρια:Έγινε. Αν μπορούμε,θα σου τηλεφωνήσω,αλλιώς κάποια άλλη φορά!του λέει,το χαιρετάει και φεύγει.
YOU ARE READING
Το παρελθόν μπροστα τους
RomanceΔύο Παιδιά από το παρελθόν,χάνονται και μετά από λιγα χρόνια ξανά βρίσκονται. Ποια η αντίδρασή τους και τι θα γίνει μεταξύ τους όταν ανακαλύψουν το τι νιώθουν.