פרק 5 | מנהלת בית היתומים
עיירת סקייווד, בית היתומים, לפני חצי שנה...
ג'ו ירד למטה במדרגות. מסתכל לאחור כל כמה שניות, רק בשביל לוודא שאף אחד לא עוקב אחריו בכדי לבדוק מה הוא עושה. בכל זאת, השעה הייתה מאוחרת, הלילה עטף את כל בית היתומים. הוא פנה פנייה אחת שמאלה כשנתקל בדלת, הוא התכוון לפתוח אותה אך הופתע לגלות שהיא נעולה.
פעם אחת אחרונה, הוא הסתכל לאחור. מוודא שאף אחד לא יראה אותו משתמש בקסם. אנרגיית קסם שחורה התנדפה מכף ידו האוחזת בידית הדלת, היא ניתרה קדימה אל המנעולים ופתחה אותה בקול רועש.
הוא כיווץ את פניו, מקווה שאף אחד לא שמע אותו. "בחיי," הוא מלמל ופתח את הדלת בדחיפה קלה. הוא ירד את גרם המדרגות כשהוא סוגר את הדלת אחריו.
ג'ו הושיט את כף ידו אל הכיס משם הוציא את טלפון הנייד שלו. בכמה נקישות על המסך הוא טלפן אל הדלס, הבוס שלו. ג'ו לא אהב לקרוא לו בוס, זה גרם לו להרגיש נחות יותר ממנו.
"אני פה," הוא לחש בשקט כשהשיחה נענתה.
הבוס שלו דיבר עם קול נקי וצעיר. "יופי. לפי המקורות שלי, החץ אמור להיות מאחורי דלת."
הוא הסתכל סביב, הוא לא מצא שום דלת מלבד דלת היציאה. "אין פה שום דלת." הוא לחש בעצבנות.
"תסתכל טוב," הורה עליו.
"אני מסתכל." הוא ענה במהירות כשהוא ממשיך להסתובב ומנסה למצוא את הדלת. הוא התקרב אל הקיר המזרחי בגלל הריח שאפף אותו, ריח מנטה חריף וחזק. הוא זיהה את הריח בגלל שכבר נתקל בו כמה וכמה פעמים כשנאבק נגד משתמשי קסם אחרים. "יש פה ריח של קסם." הוא אמר לו.
הוא כחכח בגרונו. "קסם?"
ג'ו יכול היה לדמיין אותו מזדקף ולראות אותו מרצין את פניו ומחליט לקחת את כל העניין הזה ברצינות יותר. "כן. איך זה יכול להיות?"
"כריס היה במרתף הזה כבר?" שאל.
השיב. "לא. אמרת לי להרחיק אותו מהכול. במיוחד מהחץ."
"אז יכול להיות שיש עוד משתמש קסם בבית היתומים הזה?" הוא שמע את קולו של הדלס מדבר, אך התרכז בדמות שנכנסה אל המרתף גם. היא הייתה גבוהה, עם שיער אסוף ברשלנות. עיניה סגולות זוהרות ואגרופיה קמוצים לאגרופים. היא הייתה לבושה בכותונת ונעלי בית ישנות.
"אתה?" היא הייתה מופתעת.
"אני אחזור אלייך." הוא ניתק את השיחה מבלי לשמוע את תגובתו של הדלס. "גברת פופס, מה את עושה כאן?"
"זו בדיוק אותה שאלה שהתכוונתי לשאול אותך, ג'ו." קולה היה מחוספס וגברי למדיי. הוא הבחין באנרגיית קסם סגולה בוהקת עוטפת את אגרופיה לפתע. "אתה הפרש הרביעי?" היא הדגישה כל הברה בשאלתה.
YOU ARE READING
שלושת הפרשים חלק 2
Fantasyחודש לאחר מסע ההצלה של כריס בגהנום, הוא ולוסי משתדלים להיכנס לשגרת חיים נורמלית. אך לאחר משחק כדורגל אחד, הם מופתעים לגלות שמתחת לרגליהם הסתתר המסע הבא שלהם, מסע שממנו לא יחזרו אותו דבר. כשחץ על טבעי ומסתורי מופיע ללא שום אזהרה, וכשג'ו והדלס ממשיכים...