פרק 29 |החיזיון של לוסי
הצלחתי להתחמק שמאלה בשנייה האחרונה, קצה החרב ננעץ באדמה ומיהרתי לבעוט בכף ידו של הדלס שאחזה בחרב. החפץ נהדף לצד, רחוק מאיתנו, ונותרנו אני והוא. הוא הסתכל על החרב והתכוון לרוץ לכיוונה, אך מיהרתי שוב ליפול עליו ולהתחיל להכות את פניו. כל מכה הייתה חזקה יותר מהאחרת. לא נתתי לו אפילו לנשום בין אגרוף לאגרוף.
פניו החלו להתמלא דם, פרקי אצבעותיי כבר כאבו יותר מכל דבר אחר, אך לא הפסקתי. "זה בשביל ריצ'ארד." לקחתי תנופה והכתי את צד ימין של פניו. ראשו הושמט לצד שמאל כתגובה. "וזה בשביל פריי." הכתי אותו פעם נוספת. "זה בשביל כל מה שעשית לגמדים בכפר." הוא כבר בקושי יכול היה לנשום. "וזה בשביל," לקחתי נשימה ועיניי נעצמו. שפתיי רעדו. "זה- בשביל ת'ורן." הנפתי את אגרופי אך את האגרוף הזה, הוא הצליח לחסום.
הוא תפס את האגרוף עם ידו הגדולה וסיבב את ידי עד שנשמע קליק שהראה שנשברה לי היד. צרחתי מהכאב והוא מיהר לבעוט בבטני ולהפוך את היוצרות. נעמדתי על רגליי, אך הוא מיהר להפיל אותי לאדמה עם רגליו. הוא נעמד באותה שנייה שראשי שנחבט באדמה בחוזקה.
"אח.." מלמלתי.
הוא הושיט את כף ידו לכיוון גרוני והחל ללחוץ עליה. הוא הרים אותי בקלילות, למרות שפניו כבר דיממו כמעט מכל מקום. הדם שלו השתלב עם הזיעה שהייתה על פניו ועם האדמה שלכלכה את פצעיו. הוא צרח כשהוא לוחץ על גרוני.
ניסיתי לקחת אוויר, ניסיתי לזוז, אך כל מה שיכולתי לעשות הוא לתפוס את הזרוע התחתונה שלו ולנסות לנשום. הוא השליך אותי קרוב אל החרב, נגררתי על האדמה והתגלגלתי מספר פעמים.
לקחתי את הזמן בכדי לנשום בכבדות.
השתעלתי מספר פעמים והוא כבר הגיע קרוב אליי. הושטתי את כף ידי בכדי לאחוז בחרב, אך הוא כבר הרים אותה ועמד מעליי. הוא סיבב אותי כך שאשכב על הגב שלי.
"אתה ניסית לעצור את התוכניות שלי כבר כמה פעמים. עצם היותך חי הופכת אותך לאיום." הוא אמר והניח את קצה הלהב מעל הגבה שלי ושרט את עורי לכל האורך עד ללחי שלי כשהלהב לא פוגע בעיני.
הכאב היה חד וממוקד, אך פחות כואב מדברים שכבר הרגשתי בעברי.
נשמתי דרך אפי בקצב לא סדיר.
הוא הרים את החרב למעלה כשהלהב שלה מופנה מטה, לכיווני. "אולי עדיף שאני כבר אהרוג אותך ואז אני אהרוג את כל השאר." הוא הנחית את הלהב, אך הצלחתי לתפוס את הלהב בין שתי כפות ידיי.
הוא היה מופתע. אך הוא הפעיל את כל כובד גופו תחת אחיזתי. כל גופי רעד, פניי האדימו והלהב לאט לאט החל להמשיך בדרכו לכיוון החזה שלי.
"כל עוד אני חי, אתה לא הולך להרוג אותם." אמרתי ובעטתי ברגלו. הוא מעד לאדמה ובכך החרב נפלה לצד השני, כשהיא ננעצת עמוק יותר באדמה. קמתי במהירות כשאני מנצל את היותו על האדמה. שלפתי את החרב בשארית כוחותיי ולפתע הרגשתי הרגשה שונה.
YOU ARE READING
שלושת הפרשים חלק 2
Fantasyחודש לאחר מסע ההצלה של כריס בגהנום, הוא ולוסי משתדלים להיכנס לשגרת חיים נורמלית. אך לאחר משחק כדורגל אחד, הם מופתעים לגלות שמתחת לרגליהם הסתתר המסע הבא שלהם, מסע שממנו לא יחזרו אותו דבר. כשחץ על טבעי ומסתורי מופיע ללא שום אזהרה, וכשג'ו והדלס ממשיכים...