פרק 24 | בחור עם כובע
כמו שמרקו כבר הזהיר, בשנייה שלוסי דרכה על האדמה, היא התמוטטה ומיהרתי לתפוס אותה לפני שתיפול ותקבל מכה חזקה יותר. לא נבהלתי מההתעלפות שלה ומיהרתי להרים אותה על ידיי. מרקו פתח את הרכב הפרוץ שלו ואחרי שהכנסתי את לוסי בזהירות אל תוך הרכב, ראיתי את ת'ורן מביט בשער שהתמוגג ונעלם מולו. הוא מיהר להתעופף אלינו, מנסה לשדר שהכול בסדר איתו.
"היי," אמרתי בשקט. "אתה בסדר?"
עיניו נצנצו יחד עם אור מהפנסים הגדולים שניצבו במרחק של כמה מטרים אחת מהשנייה לאורך כל הרחוב. "לא." הוא נד בראשו. "אבל אני אהיה בסדר כשאני אהרוג את הדלס."
הוא נכנס אל הרכב ואני הייתי האחרון להיכנס. מרקו לא המתין שאסגור את הדלת והוא כבר לחץ בחוזקה על דוושת הגז, סגרתי את הדלת ונצמדתי אל המושב מהמהירות. הוא תפס את ההגה והחל לסובב אותו בכל פעם שמכונית חסמה את הנתיב שלו.
"אין לנו הרבה זמן עד שהדלס יבין שעבדנו עליו." מרקו הסביר. "אנחנו לא יכולים לחכות." הוא אמר.
"מרקו, גם אם הוא יבין שאין אצלו את הדף, איך הוא ינחש לאן הלכנו?" השבתי בשאלה.
הרמזור האיר בצבע אדום ומרקו עצר את הרכב בחדות כשהוא יוצר חריקה גדולה וארוכה מאוד לאורך הכביש. "כריס, איך הוא ידע על הספר שנמצא אצל הגמדים?" הוא ענה לי בשאלה חזרה.
כיווצתי את מצחי.
"ג'ו לא היה אתנו באותו זמן. הוא לא יכול היה לדעת על זה." הוא השיב. "אני מאמין שיש לו איזושהי יכולת על טבעית, כמו שלכם, אך שלו היא לראות דרך העיניים שלכם. זה מסביר הרבה דברים," הוא אמר.
ראשי הסתחרר מעט. "זו רק תיאוריה, זה לא נכון."
"הפרש החמישי נכן בכמה יכולות." קולו העייף של ת'ורן נשמע ברחבי הרכב. "אני מאמין שמרקו צודק. זה ההסבר היחידי כיצד הוא יכול היה לדעת על ההתקפה שתכננו לעשות לו בעסקת החליפין ביער, על הספר שנמצא בכפר של ההורים שלי –" קולו נשבר.
משכתי באפי ומרקו לחץ על דוושת הגז פעם נוספת. "זה גם מסביר כמה דברים שקרו בדור שלי."
"חשבתי שהדלס לא היה קיים בדור שלך."
מרקו שתק והמשיך לנסוע, התעלם לגמרי משאלתי. החלטתי לעזוב אותם ולנסות לנוח. למרות הנסיעה המהירה של מרקו, עדיין הנסיעה מפארקס לסקייווד ארוכה למדיי.
אחרי ששקעתי לעצמי בחלומות נוספים, המכונית שוב נעצרה. אך הפעם הייתי דרוך ומוכן לא להיתקע בכיסא שהיה ממולי. לוסי עדיין ישנה, ראשה היה שכוב על ברכיי ויכולתי לראות כיצד פניה העדינות מתחילות להחוויר.
מרקו אמר שזה יקרה. הוא הזהיר שהשער הבין מימדי ייקח ממנה את רוב כוחותיה. קיוויתי באותם רגעים שהשאר לא לקח ממנה יותר מדיי כוח.
YOU ARE READING
שלושת הפרשים חלק 2
Fantasíaחודש לאחר מסע ההצלה של כריס בגהנום, הוא ולוסי משתדלים להיכנס לשגרת חיים נורמלית. אך לאחר משחק כדורגל אחד, הם מופתעים לגלות שמתחת לרגליהם הסתתר המסע הבא שלהם, מסע שממנו לא יחזרו אותו דבר. כשחץ על טבעי ומסתורי מופיע ללא שום אזהרה, וכשג'ו והדלס ממשיכים...