פרק 21 | הקרב על הספר
אני לא חושב שאי פעם הזעתי כך במהלך קרב. כבר עברתי שלוש קרבות בחיי החדשים שאחרי המכון ובאף אחד מהם לא הזעתי כמו שהזעתי בקרב מול הדלס ופרשיו. לוסי נאבקה בג'ו, אנרגיות הקסם שלהם התנגשו זו בזו בעוד שמרקו זינק על פריי והכה את פניה. רציתי לומר לו שיזהר, שלא יפגע בה יותר מדיי – אבל המחשבות נקטעו על ידי הדלס שזינק עליי והפיל אותי על האדמה. כובד גופו הכביד על ריאותיי ועם אגרופיו הוא הכה את צלעותיי ופניי.
הרמתי את אגרופי קדימה אל פניו והצלחתי לפגוע בעצמות לחיו הבולטות, ראשו הושמט לצד ימין והיה לי מספיק זמן להפוך את היוצרות לכיווני. הפעלתי את משקל גופי לצד ימין והתגלגלנו כשהפעם אני מעליו. שלחתי את אגרופיי פעם אחר פעם, מבלי לעצור. לנקום על מותו של ריצ'ארד.
המחשבות עליו גרמו לי פתאום לעצור, הדלס ניצל זאת ותפס את אגרופי, סיבב אותו ועם ידו השנייה הפיל אותי לצד.
צלעותיי נחבטו באבן והרגשתי כאב חד שמפלח את עצמותיי. בעטתי את בבטנו של הדלס עם רגל שמאל והצלחתי להרחיק אותו ממני מספיק בשביל שאוכל לקום. הכאב מילא את פניי, הרגשתי כבר את הדם שנוטף כנראה מאזור העין שלי. אולי מהגבה.
"אתה יודע, אתה – אתה דווקא חזק." הוא התנשף.
רצתי אליו בשארית כוחותיי, קיפצתי קדימה ועם שתי רגליי בעטתי בו כך שהוא ואני נפלנו על האדמה בערך באותו זמן. גנחתי מכאב, הראש שלי כבר הסתחרר יותר מדיי פעמים וכל מה שרציתי היה לנוח לזמן בלתי מוגבל.
"אתה פשוט לא מוותר?" הוא שאל ושמעתי אותו יורק, כנראה דם. ניסיתי לקום אך גופי הרועד מנע ממני לעשות דבר מלבד לשכב על האדמה.
"כל עוד אני יכול להמשיך לעמוד ולהגן על הכפר הזה –" אמרתי והתחלתי לעמוד על רגליי. "מפניך, הדלס, אתה יכול לשכוח מלהשיג את הספר הזה."
"השם שלי זה לוק!" הוא קרא ונעמד גם הוא. הוא רץ לכיווני והייתי חלש מדיי בשביל לעצור אותו, הוא נתקע בי ונפלנו שנינו שוב על האדמה. הדבר היחיד שיכול היה לחזק אותי היה לנסות להפעיל שוב את הפרש שבתוכי, אבל הייתי חלש מדיי בכדי לנסות.
"אז כנראה שאני אשיג את הספר הזה מהר ממה שחשבת." הוא אמר כשהוא מתנשף. ראיתי את פניו מולי, דם זלג ממצחו, כנראה בגלל חתך מאיזושהי אבן באדמה. עיניו היו אדומות מסביב וכהות באישוניו. כנראה שהתנפצו המון כלי דם בפניו במהלך הקרב הזה. הוא דימם מהשיניים אבל עדיין היה נראה חדור מטרה.
הוא הניף את אגרופו והכה את פניי בנוק-אאוט אחרון שגרם לי לשכב ללא תזוזה. הכאב כבר היה רב מכדי שאתאר אותו, הרגשתי שהתרסק עליי מטאור ישירות על הפנים. הוא נאנח כשראה שניצח וקם ברגליים רועדות אל הבקתה.
YOU ARE READING
שלושת הפרשים חלק 2
Fantastikחודש לאחר מסע ההצלה של כריס בגהנום, הוא ולוסי משתדלים להיכנס לשגרת חיים נורמלית. אך לאחר משחק כדורגל אחד, הם מופתעים לגלות שמתחת לרגליהם הסתתר המסע הבא שלהם, מסע שממנו לא יחזרו אותו דבר. כשחץ על טבעי ומסתורי מופיע ללא שום אזהרה, וכשג'ו והדלס ממשיכים...