פרק 18 | עיירות קרג'ייט

87 14 24
                                    

פרק 18 | עיירות קרג'ייט

מרקו היה נראה הרבה יותר מזעום. מבעד לשערותיו השחורות והמבולגנות היה ניתן לזהות את הוריד שלו במצח, נפוח יותר מתמיד. עצמות לחיו היו בולטות ולסתיו היו הדוקות מאוד, עיניו החומות והבהירות הזכירו לי מעט את הגוון של לוסי. הוריו של ת'ורן התרחקו מעט מאיתנו בכדי שנוכל לשוחח בנושא, או יותר נכון לריב עליו.

"אתם מכרתם חלק מת'ורן?" מרקו שאל אותי בעצבים.

כיווצתי את מבטי אבל לוסי השיבה במקומי. "כן." היא אמרה בקול בטוח. "אני לא יודעת מה עם כריס, אבל אני לא מתחרטת על זה."

מרקו הסתכל עליה ועיניו התכווצו מעט.

"היינו רעבים ומפוחדים. יצאנו באותם רגעים ממכון שמחק לנו את הזיכרונות, מה אתה היית עושה?" היא הרימה את קולה. "למכור חלק מת'ורן הייתה בחירה של כולנו. היינו צריכים כסף בכדי לאכול ולמצוא מקום לנוח."

הוא נחר. "כן, גם כן לנוח. הייתם בגינת שעשועים כשנפגשנו."

"מרקו," קולו המתון של ת'ורן נשמע מאחוריו. "עזוב אותם. אין לנו זמן לריב בינינו. אנחנו צריכים לחזור לחנות הזאת ולקבל את האבן חזרה." הוא אמר.

"ואיך בדיוק נעשה את זה?" מרקו כמעט צעק. "אנחנו במרחק של מימד מהחנות הזו ועד שנמצא את המקום שבו יש פרצה בעולם הזה, הפרשים האפלים של הדלס כבר יעקפו אותנו וישיגו גם את האלמנט השני!" הוא קרא ותפס את ראשו. "איך הייתם כל כך מטומטמים?"

"אתה יכול להמשיך לכעוס עלינו, אבל זה לא יעזור לנו. זה יעזור להם יותר." אמרתי בשקט וכולם התרכזו בי. "ההורים של ת'ורן, אתם יודעים אולי אם יש פרצה בעולם שלכם? פרצה בין המימד שלנו למימד האנושי?" ניסיתי לשאול בצורה הכי מכובדת שאפשר.

אימא של ת'ורן הביטה באביו שניהל את הספרייה. בוודאי היה לו ספר שמתאר את כל הפרצות בכל המימדים. הוא הסתכל על הרצפה כשהוא מנסה להיזכר. "אני חושב שיש אחת באסגארד." הם אמרו.

"אס- מה?" שאלתי.

"זו ארץ נוספת רק של אלים." ת'ורן השיב במהירות. "עדיף לנו לא להתקרב לאסגארד. זה סתם יגרור יותר מדיי שאלות מאנשים לא רצויים."

הוריו השפילו מבט. "ת'ורן, אנחנו –" הם התכוונו להגיד אך הוא קטע את דבריהם.

"יש לכם רעיון אחר?" שאל ת'ורן כשהוא מתעלם לגמרי מהוריו.

כחכחתי בגרוני. "אמרתם שלוסי הצליחה להעביר אתכם בין העולם שלנו לגהנום." הסתובבתי אל לוסי והיא כיווצה מעט את מצחה כשהבינה למה אני מתכוון.

היא נשכה את שפתה התחתונה לפני שהגיבה. "כריס, יכול להיות שאני לא אצליח. להעביר אותם מעולם לעולם לקח ממני הרבה כוח – אתה רוצה שאני אעביר אתכם עכשיו מימד?" היא שאלה.

שלושת הפרשים חלק 2Where stories live. Discover now