~ HER ŞEY DÜZELİYOR ~

238 115 15
                                    

Geç olmuştu kalkalım dedim Bartuya,Bartu sayesinde evimden atılmayışımın onuruna yemeğe gelmiştik.
Arabaya bindiğimde telefonum ısrarlı ısrarlı çalmaya başladı.Arayan maalesef ki üvey abimdi, Arda.Şuna abi bile demek istemiyorum.

Telefona cevap vermeden önce Bartuyla göz göze geldim vakit kaybetmeden telefonu açtım.

- "ne var?"

-"bakıyorum hâlâ sinirin geçmemiş"

-"Sayenizde"

Diyerek lafa daldım.

-"Asena yarın buluşup konuşmalıyız babamda olacak,gelirsin değil mi?"
"Lütfen teklifimi kabul et"diyerekte ekledi ben daha hiçbir şey söylememişken.

Dediği şeyden sonra sustum cevap vermedim.

Gördüğüm rüyadan sonra zaten bu konuya ılımlı bakmaya başlamıştım.

"Tamam yarın buluşuruz o zaman"dedim sessiz bir ses tonuyla.

"Tamam o zaman,yarın seni öğleye doğru almaya gelicem hazır ol"

Sesi olduğu kadar sevimliydi.

"Tamam"deyip telefonu kapatmıştım.

••••••••

Bartu evimin kapısına kadar beni getirdi ve eve girene kadar beni gözetledi.

Yorgun hissediyordum,ama girişte duran valizlerdende gözlerimi alıkoyamıyordum.
Çok geçmeden üşengeçliğimi sıfıra indirdim ve valizleri tekrar açıp içindeki anneme ve bana ait olan kıyafetleri tekrardan dolaba astım.

Televizyonu açtım ve karşısındaki çekyata uzandım.
Yorgunluğumda her hâlukarda yüzümden belli oluyordu.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Israrla çalan telefonumu erindiğim için kalkıp açamıyordum.
Üşengeçliğimib son noktasına geldiğimde sersemleyerek ayağa kalktım ve çalan telefonun sesine doğru yürüdüm.

Allah'ım sabah olmuştu,boynum tutulmuş sağa sola hareket ettirmekte zorluk çekiyordum.Tabi Asena dün akşam çekyatta uyuya kalırsan boynunda tutulur kulağında.
Komik ve esprilili ama maalesef ben gülemedim.

Telefonu bulup elime aldığımda arayanın Arda olduğunu öğrendikten sonra gözlerimi ovalamaya başladım.
Uyandığımın farkına vardığım an,
-"ne var ya sabahın köründe,rüyanda beni mi gördün?"

-"kızım sen saate baksana bi,öğle oldu öğle"

Saate baktım ve Arda'nın sözlerinin doğru olduğunu kanıtladım.Hayret ettim valla ilk defa birşeyi doğru söyledi babasına çekmemiş.

ohaa!

Off Asena sabah sabah başlama yine,iç sesimle ufacık bir kavga yaşadıktan sonra telefondan gelen"huu huu orda mısın?"sesine doğru yöneldim.

"Burdayım burda olmasınada, sen beni niye aradın şimdi?"

"Sen bunaksın herhalde,kızım senle dün konuşmadık mı? buluşucaz diye"

"Tabi ki bunak falan değilim,yeni uyandım nasıl gelebilirim uyanmayınca"

Telefon görüşmemiz uzun ve kavgalı bir şekilde geçtikten sonra telefonu kapattım.Daha fazla konuşmaya ne gerek var düşüncesi beynimi sardığı için telefonu bulduğum ilk fırsatta kapattım.
Yüzümü elimi yıkadım.

Hızımı hiç düşürmedim gayet hızlı bir şekilde evden çıktım.Sözleştiğimiz cafeye gelmişik ancak onlar hâlâ gelmemişti.

Kendini affettirmeleri gereğini bir kenara bırakıyorum ancak onlar yarım saattir gelmiyorlarlardı.

GÖZYAŞI DENİZİ( SESSİZLİK YEMİNİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin