~ SİVAS ~

132 64 10
                                    

Bartu'ya gülerek "ay tamam geldim işte"dedim.
Bartu ise sanki beni çekiştirirmişcesine Gürkaya
"bak Gürkay bu kadın milleti böyledir her yerde seni bekletir yok neymiş makyajını tazeliyormuş işte saçı bozulmuş yok efendim elbisesini giyiyomuş bu kadın milletini hiç anlamıyorum"
Gürkay bu sözlere karşı güldü ve bende bu lafın altında tabiki kalmadım "Bartu efendi sende bu kadın milletini çözmüşsün tabi sizin böyle bir derdiniz yok ceket pantolon gömlek bitti ama kadınlar böyle mi makyajıydı çantasıydı saçıydı elbisesiydi bir günlüğüne kadın olsan sende bizi anlarsın"

"Yok yok ben almim böyle memnunum"diyerek güldü ve geçiştirdi.

Yolumuza devam ediyorduk telefonum çaldı.Telefonun zil sesini duyuyor gibiydim ama telefonu bulamıyordum.Ha işte orda, telefonum yere düşmüştü belimi büktüm ve tek elimle telefonu arıyordum.Çok geçmeden telefon elime çarptı telefonu hissettim ve telefonu yerden aldım.
Ben telefonu bulana kadar telefon çaldı çaldı kapandı.
Bartu"arayan kimmiş?

"Dur bakıyorum!"
"Sibel Sibel, hayrola acaba neden aradı ki?"

"Geri dönsene ara sor bakalım"

Sibele tekrar geri döndüm

"Alo Sibel, beni aramışsın"

"Evet aradım,şey diyecektim evde misin yanına geleceğimde"

"He yok kanka evde değilim ben şuan, müsait değilim seni daha sonra ararım,noldu önemli bir durummu var?"

"Yok yok"

"Tamam ozaman iyi akşamlar"

"İyi akşamlarr"

Telefonu kapattım şimdi Sibel'e Sivas'a gidiyorum desem herhalde beni soru yağmuruna tutardı.
Noldu ?,kimle?,niçin,ne,nasıl?,

Neyse Sibelide atlattık.

Bartu,
-"neden aramış ?"
Diye sordu.

"Öff bilmiyorum, herhalde bana gelecekti oturmaya"

Bartu bişey demedi Sivas'a varmaya yarım saat kalmıştı.
Sivas nasıl bir yerdi,nasıl bir şehir?
Merak içindeydim,daha önce hiç Sivas'a gitmemiştim.

O yarım saati camdan dışarı gözlemekle geçirdim diyebiliriz.

Sivas'a geldik ama şimdi gece gece mezarlık ziyareti yapamazdık ve bu yüzden Bartu bir otel tutmamız gerektiğini söyledi.İlkden bu otel tutma meselesine karşı çıktım ama daha sonra nerede sabahlicaz düşüncesi bu fikre olumlu bakmama yardımcı oldu.
Otelin önüne geldim kapşonumu elime aldım ve o küçük çanatmı diğer elime aldım.Otelin kapısına doğru ilerliyorduk.Bartu şimdi nerden çıktı bu koluma girmek hiç sevmediğim hareketler bunlar.Bartu'nun elini elimle geri ittim Bartu"noluyo ya?"
"Ya şu elini al ne bu böyle şeyler evliler gibi kol kola"

"Kızım zaten öyle olmicakmıyız elbet bir gün karım olacaksın"

"Ama şuan değiliz"

Bartu tebessüm etti ve otelin içine girdik.Bartu önde ben arkada benim arkamda Gürkay resepsiyona doğru ilerliyorduk.
Bartu resepsiyonda görev yapan genç sarışın adama bakarak"merhaba ben en iyi odalarımızdan birini istiyorum"
Bartu'ya hayretle bakarak
"Ne !aynı odada mı kalacağız?"

Bartu gözümün içine bakarak "noldu ki kalamazmıyız?"

"Tabiki de kalamayız"

Bartu inatla "kalırız!"deyip duruyordu.

Resepsiyonda çalışan adama dönerek"bize 2 oda "dedim.

Bartu"hayır 1 oda"

"2 oda dediysek 2 oda"

GÖZYAŞI DENİZİ( SESSİZLİK YEMİNİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin