"Bırak kızı,erkek erkeğe konuşup anlaşalım"
Diyerek, sözleriyle o inatçı, sözünden dönmez,dediği dedik kısacası tüm kötü özellikleri taşıyan adamları ikna etme çabasıyla yarışıyordu,ama ne çare adamlar Nuh diyor Peygamber demiyorlardı.Bartu'ya yalvarıyor,
"lütfen beni kurtar bu adamların elinden"diyerek adeta gözlerinin içine bakıyordum.Adamlar Bartu'ya "buradan git yoksa sevgilin ölür"diyerek tehdit yağdırıyorlardı.
Kafama silah tutuyorlardı ve tetiğe basarsa ölebilirdim,hikayem biterdi.
Herşey yarım kalırdı, herşey ama herşey.Bartu ilk önce gitmemeye karar verdi fakat adamlar gitmesse beni öldürmekle tehdit etmişlerdi.Oda arkasına bakmadan ağır adımlarla ilerliyordu ben ise bütün kurtulma hayallerimi suya düşürecekken Bartu hızla arkasına dönüverdi ve ayağını hızla kaldırarak adamın elindeki silahı yere düşürdü.
Adam hızla yerde duran silahı almak için yere eğildi bende o sıra bu fırsatı kaçırmadım ve Bartu'nun arkasına geçtim.
Ne olduysa işte o sıra oldu, adamlar Bartu'ya saldırmaya başladılar.Bartu adamlara kafa göz dalmaya başladı. Yumruklar havada kalmıştı teker teker hepsi yere düşmeye başladıktan sonra biz ikimiz el ele koşarak oradan uzaklaştık.
Derin derin nefes alıyordum,bir an nefesim kesildi sanmıştım.
Aceleyle Bartu'nun arabasına bindik ve peşimizden gelip gelmediklerini kontrol ediyorduk."Tehlikeyi atlattık artık korkma"
Dedi.Ben ise Bartu'nun dediği şeyden sonra derin bir "ohh" çektim.
Korkudan ağlamaya başladım, gözyaşlarım durmuyor her geçen saniye daha da ağlamaya başlıyordum belkide hayatın bize yaptığı çile,naz ortaya karışık bir şeydir bu."Ben çok korkuyorum"
"Korkma,ben senin yanındayım"
"Peki ya sen gidince"
"Elini kalbine tut,he işte ben tam ordayım"
Sevgilim,kurtuluşum,aşık mafyam sana bir kez daha teşekkür ederim benim bir kez daha hayatımı kurtardığın için,ben seni kurtuluşum olarak sevdiğim sürece her daim yanımda olacaksın buna ben kefilim.
"Seni çok seviyorum"
demek bile yetmiyor bazen sana sevgimi anlatmaya.
-"Benim yıldızlarım senin gözlerin"
Dedi gözlerimin içine odaklanmış bir hâlde.
Dokunmaya kıyamaz gibi saçlarımı okşamaya başladı.
"Sana sevgimi anlatmaya kelimeler bulamıyorum ,bilirsin, ben öyle cicili bicili sözler bilmem, yürekten söylerim yüreğe gitmesini isterim""Annemden sonra beni çok seven birinci kişi,bunu kalbimin derinliklerinden gelen ses söylüyor, sen beni bir annenin evladına verdiği sevgi kadar, bir annenin yavrusuna sahip çıktığı kadar sahip çıktın,en zor günlerimde yanımda oldun kısacası sen bana aşkı,sevgiyi,sevilmeyi öğreten adam oldun"
Bir adam bu kadar mı sever ve sahip çıkar.
Elleriyle kafamı tuttu ve anlımı öptü
"Ben bir daha ki öpmemde üzerinde gelinlik görmek istiyorum"dedi.Gerçekten ciddi düşünüyorsun benimle,bende aynı şeyleri düşünüyorum sana karşı sen benimin öykümün en güzel gelişme bölümüsün.
Keşke seninle daha erken tanışabilseydik daha erken çıksaydın karşıma.
Nasıl anlatsam bilemedim,zaten insan sevdiğini anlatırken kelimeler bulamaz değil mi?
İşte bende onu anlatırken kelimeler bulamıyorum,gözyaşlarımı elleriyle silip,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZYAŞI DENİZİ( SESSİZLİK YEMİNİ)
Romanzi rosa / ChickLit~Felaketlerin kraliçesiyim' •Meğersem bir yalana avutulmuşum bilseydim o yokuşu nefes nefese koşmazdım. #gençkalem -1 (17.08.2020) ~|Bu isim ile yayımlanan ilk hikayedir|