Annem iyiydi,durumu her geçen günde iyiye gidiyordu.2-3 gün çabuk geçmişti izin günüm bitmişti.Annemin yanından gitmek istemiyordum,o sıcacık elini bir saniye bile tutamamaktan kaçınıyordum.
Arda Beyi aradım ve"Alo,merhaba Arda Bey"
-"Merhaba Asena,nasılsın ?"
-"İyiyim Arda Bey sağolun"
"Annenin durumu nasıl?"dedi durgun bir ses tonuyla.
"Durumu iyi ,her geçen günde iyiye gidiyor çok şükür"
"Aaa öyle mi çok sevindim,eğer bir sıkıntı olursa çekinmeden arayabilirsin,biliyosun değil mi? "
Minnet duyduğumu belirten bir ses tonuyla
-"Biliyorum Arda Bey,iyi ki varsınız çok teşekkür ederim"-"Şey ben...yarın işe geleceğim annemin durumu gayet iyi"
-"Sen bilirsin"
Deyip kestirip attı.
Telefon görüşmemiz sona erdikten sonra çekyatta uzanmış olan kadının yanında buldum bir an kendimi.
"Nasılsın annneciğim,kendini iyi hissediyor musun?"dedim kısık ve kulağa hoş gelen tatlı bir ses tonuyla.
Elleriyle saçlarımı okşamaya başladı.
Ellerini saçlarımdan alana kadar sessizliğini bir süre korudu.
Daha sonra "ben iyiyim"bakışıyla birlikte
"Merak etme kızım,ben çok iyiyim"dedi yüzündeki ufacık tebessümüyle.Ellerini ellerimle sararak öptüm,bir süre birbirimize bakakaldık daha sonrada anlamsızca gülüştük.
¤¤¤¤¤¤¤¤
Sabah oldu,işe gitmek için hazırlandım.Annemin yanağına bir buse kondurup evden çıktım ilk maaşımla anneme anneler günü hediyesi alacağım çünkü iki gün sonra anneler günü.
Ne alacağım konusunda gerçekten hiçbir fikrim yok.Dolmuş durağına gelmeye yaklaşırken arkadan gelen birinin gözlerimi sıkıca kapattığını fark ettim.
Çünkü her yer karanlık olmuştu."Kimsin,aç gözümü,sana diyorum!!"
Kimdi bunlar?
Ayaklarımla her ne kadar tekme atmaya çalışsamda bir faydası yoktu.
Ellerimi kollarımı bir başkası tutmuştu.
Arabaya bindirilmiştim sanki,sonunda gözlerimi açtılar,bi arabadaydım.
Daha önce hiç görmediğim 4 adam vardı.2'si topsakallıydı.
İçlerinden biri kaslıydı ve üzerindeki beyaz gömlek ona oldukça dardı bu korkutucu bir görüntüye sebep olmuştu.Peki niye beni kaçırsınlar?Aklımda yanıtını bulamadığım tek soru bu değildi.
"Bırakın beni benden ne istiyorsunuz hayvan heriflerr!" diyerek bağırdığımda.
Baban seneler önceki kumar borcunu getirsin bırakırız dedi içlerinden bir tanesi.
Şaşırarak"babam mı?"dedim.
Adamlar,"annen de getirebilir güzelim"dediler
ve pis pis gülmeye başladılar.Eski ve oldukça korkunç bir görüntüye sahip olan bi depoya geldik,burayı daha önce hiç görmemiştim,burası da neresiydi?
Büyük bir korkuya kapıldım, aklımda adamların az önce söylediği cümleler dönüyordu.
Ne demeye çalışmıştılar?
Ellerimi ayaklarımı sandalyeye bağladılar,ağzımı bantladılar.Telefonumu alıp babamı aramak istediler ama telefonumda "babam"diye kayıtlı bir numara olmayınca annemi aradılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZYAŞI DENİZİ( SESSİZLİK YEMİNİ)
Chick-Lit~Felaketlerin kraliçesiyim' •Meğersem bir yalana avutulmuşum bilseydim o yokuşu nefes nefese koşmazdım. #gençkalem -1 (17.08.2020) ~|Bu isim ile yayımlanan ilk hikayedir|