Bu ses açık kalan pencerenin rüzgarın şiddetiyle ses çıkarmasından başka bir şey değildi.
Yani korkulacak bir şey yok...
Yani ben pencere sesinden mi korkmuştum.
Evet evet basit bir şekilde buydu beni korkutan.
Derin bir nefes alıp verdim ve pencereyi kapatıp odama geri döndüm.Daha sonra yatağıma yatıp gözlerimi kapattım.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Sabah olmuştu ve ben bir mesaj sesiyle uyanmıştım,alışkan olmadığım şeylerdi bunlar.
Mesajıma bakmadan önce olduğum yerde doğruldum.Bu mesaj Bartu'dan dı.
Mesajda"GÜNAYDIN BEBEĞİM BUGÜN NE YAPIYORSUN?"yazıyordu.Ohaa be Bartu ilk günden bebeğim falan ben bu şeylere alışkın değilim.
Bende mesaja ne karşılık yazacağımı biraz düşünsemde hemen ellerim klavyeye gitti.
"SANADA GÜNAYDIN" yazdım ama göndere tıklamadım, acaba yazdığım şey çok sademiydi?
Hemen yazdığım şeyi sildim onun yerine "GÜNAYDIN SEVGİLİM DAHA KARAR VEREMEDİM NE YAPACAĞIMI
SENİN BİR FİKRİN VARMI ?"
yazıp gönderdim.Çok geçmeden cevap geldi hemen meraklı gözlerimle yazdığı şeyi okumaya başladım.
BANA SORARSAN BUGÜN BALIK TUTMAYA GİDELİM OLURMU?
yazmıştı.Uuuu balık tutmak mı?,güzel fikirr.
Bu fikri çok beğendim ve hemen mesajın karşılığımı yazdım.
BANA UYAR O ZAMAN SAAT KAÇTA GELECEKSİN?
yazdım.Bartu'da
2 SAAT SONRA
yazdı.
Ne olamaz!
2 saat sonra dediğine göre saat 12 'de gelecek.
Hiçbirşey yazmadım hemen işe koyuldum.
Kahvaltımı hazırlayıp yemeğimi yedim.Saat 11:30 oldu ama ben hâla ne giyeceğime karar veremedim.
Gardolaba uzun uzun bakıyordum.
Sonunda rahmetli annemin doğum günümde bana aldığı kot tlumu giydim ayakkabı olarakta beyaz ayakkabımı giydim.Sonunda hazırlandım saat 12 oldu ama Bartu gelmedi.
Kapıya çıkıp Bartu'yu bekliyordum tam telefonu elime alıp Bartu'yu arayacakken bir araba son sesiyle irkildim.
Bu gelen Bartuydu
Arabaya binip ilerledik
Bartu"çok beklettimmi?"dedi.
"Yok fazla değil" dedim.İkimizde suskunduk bu sessizliğimizi bozan ses Bartu'dan çıktı.
"Balık tuttuktan sonra abinlerle birlikte yemeğemi gitsek" dedi."Abimler derken" dedim.
"Abinle Bersuyu diyorum"
"Saçmalama!"
"Bence sen saçmalama gidiyoruz dedim o kadar"dedi.Bende daha bişey demedim.
Gideceğimiz yere geldik arabadan indik.
Bartu olta kiraladı oltanın ucunada simiti bölüp koydu ve oltayı"hadi bismillah"diyerek denize attı."Bakalım tutabilicezmi?" dedim Bartu'da"tabi kızım ben ustasıyım bu işin"dedi.
Hadi bakalım!
Bartu elimi alıp oltayı tutturdu.
Bana nasıl balık tutulacağını göstermeye başladı.İkimizinde eli oltadaydı benim elimin üstünde Bartu'nun eli vardı.
Birden oltada bir ağırlık hissettik.
Bartu"geliyor geliyor yavaş yavaş çekmeye başla"dedi.Çok sevindim ilk defa balık tutmuştum.Ama ikimiz tuttuğumuza göre tutmuştuk.
Ama bu tuttuğumuz eski bir ayakkabıydı.
Bartu'nun o anki yüz ifadesini görmek istedim hemen yüzüne baktım ben bıyık altından gülüyordum Bartu ise şaşkın, birazda sinirli bir şekilde başını öne eğmişti.Ah bu denizi kirletenler !
Bartu'nun omzuna elimi attım ve "üzülme be,başka zamana deneriz önemli olan buraya gelmemiz şimdi istersen deniz kenarında yürüyelim" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZYAŞI DENİZİ( SESSİZLİK YEMİNİ)
Chick-Lit~Felaketlerin kraliçesiyim' •Meğersem bir yalana avutulmuşum bilseydim o yokuşu nefes nefese koşmazdım. #gençkalem -1 (17.08.2020) ~|Bu isim ile yayımlanan ilk hikayedir|