Dankwoord☾

66 7 2
                                    

Hallo lieve lezers,

Dat was het einde dan. Het einde van Trapped. Ik weet dat ik een lange break heb gehad tussen door, maar ik wilde het boek een einde geven. De reden waarom is omdat ik zoveel support kreeg. Toen ik begon met schrijven had ik verwacht dat ik maar 5 lezers per hoofdstuk kreeg (Van mijn vrienden). Maar nu zijn dat er veel meer en dat had ik nooit verwacht. Enorm bedankt daarvoor. Dit boek heeft nu dat ik het eindig 1,6 K reads en dat is meer dan ik had durven dromen. Ik wil jullie daarom echt heel erg bedanken, ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden! Ik heb er veel plezier aan gehad om dit verhaal te bedenken en te schrijven en ik wil daarom ook nog even een paar mensen bedanken.

Mijn grootste dank gaat uit naar Goosss voor het maken van de cover, het altijd supporten van dit boek en voor de ideeën als ik helemaal vast liep. Dankjewel Goos❤️

Daarnaast wil ik ook LexaMalfoy bedanken. Voor de support en voor de inspiratie die ze me gaf. Lees daarom ook allemaal haar boek. Het einde is hilarisch dat beloof ik je!😂❤️

Daarnaast wil ik alle mensen die iets hebben gereageerd hebben bedanken! Het zijn er super veel dus ik kan jullie niet allemaal opnoemen maar je weet vast wel als ik het over jou heb dus dankjewel!❤️ Die comments hebben me echt geholpen!

En dat was het dan. Chloe's verhaal is afgelopen en ze leeft nu een goed leven met Mason en de kinderen. Als jullie nog vragen hebben kan je die altijd stellen.

DANKJEWEL❤️

-------------------

Trapped.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu