Pov Mason
Ik omhels Chloe nog een laatste keer en dan loopt ze weg... De deur valt dicht en een traan valt langs mijn wang. Ik heb nog nooit gehuild om een meisje... Ik loop weer terug naar mijn bed en plof neer. Jeezz, ik mis haar nu al. Ik kijk naar de brief in mijn hand. Ik doe een klein lichtje aan om Noah niet te wekken en dan open ik de brief.
Lieve Mason,
Als je dit leest ben ik dus weggegaan. Sorry daarvoor... Ik ben niet gevlucht voor jou maar voor de gebeurtenissen in mijn leven... Toen ik besloot te vluchten was er maar 1 reden die me tegenhield. Jij bent die reden. Zelfs nu ik weg ben twijfel ik. Ik ben er nog steeds niet uit, is het goed om weg te gaan of had ik moeten blijven. Waarom jij die reden bent snap ik ook niet, net als al mijn gevoelens voor jou... Al sinds de dag dat ik hier kwam voel ik dit. Dit gevoel is alleen maar versterkt. Elke seconde, elke minuut en elke dag wordt het erger. De blijheid die ik voel als ik je zie, de gevoelens in mijn buik als je tegen me praat. De eerste keer dat we zoenden... Mijn lippen kunnen de aanraking met die van jou niet vergeten. Ik schrijf deze brief met tranen in mijn ogen, want ik wil niet weg bij jou. Maar ik weet zeker dat we weer samen kunnen zijn. Als we 21 zijn mogen we weg uit dit internaat. Jij hebt deze leeftijd eerder bereikt. Maar ik ben ontsnapt dus we lopen gelijk... Ik ken je niet lang dat weet ik. Maar we voelen allebei dat we bij elkaar horen. Dit durfde ik je niet te zeggen, maar aangezien ik toch weg ben mag je het wel weten. Ik houd zoveel van je. Ik wil je bedanken voor alle momenten in dit internaat die ik met jou heb beleefd, maar ook voor het helpen na de zware gebeurtenis met Aiden. Je bent zo speciaal voor mij, al zie je dat zelf niet in. Als ik vrij ben ga ik naar Finn. Daar ben ik veilig totdat jij 21 bent en ik je weer kan zien. Je hoeft niet op me te wachten Mason, ik wacht wel op jou...
Liefs, Chloe
Ik veeg mijn tranen weg. Chloe is zo speciaal. Nog nooit heb ik zoveel voor een meisje gevoeld. Al sinds dag 1 vind ik haar leuk. Hoe ze lacht en hoe ze naar me kijkt. De gevoelens die ik heb voor haar zijn onbeschrijfelijk. Ik wil graag vertellen aan Noah hoe ik me voel. Maar Noah is haar broer dus ik weet niet zeker of hij dat op prijs stelt... De eerste keer dat ze wakker werd in mijn armen. Ik was al lang wakker maar ze mocht van mij part jaren blijven liggen. Ze is zo... Geweldig. Ik lees de laatste zin opnieuw. Dit is ook wat ze tegen me zei in de badkamer. Toen wist ik nog niet zeker of ik op haar kon wachten. Nu weet ik het wel zeker, ik wacht ook op haar.
Als ik wakker word zie ik dat het 2 uur s'middags is. De brief is uit mijn handen gegleden en licht op de grond. Ik sta op en loop naar de bank. Mia en Noah kijken een serie. "Hee Mason, gaat het?" vraagt Mia. Nee het gaat niet, ik heb Chloe nodig... "Ja hoor het gaat wel." antwoord ik. Zij hoeft niet te weten hoe ik me voel. "Wat was dat, naast je bed?" vraagt Noah nieuwsgierig. "Een brief." antwoord ik simpel. "Van wie?" "Chloe..." bij het uitspreken van die naam ontstaat er een stilte. "Alleen voor jou...?" vraagt Noah. Ik loop naar mijn kamer en pak de brieven voor Mia en Noah. "Deze zijn voor jullie." Ik geef de brieven aan en loop dan naar de badkamer. Ik neem een lange douche. Met de douche mee stromen er tranen over mijn wangen. Stop met huilen Mason, verman je. Ik vraag me af wat Chloe nu doet. Ik hoop dat ze mijn mes heeft gevonden. Ik heb het gestolen uit de keuken. Ik moest wel, zonder dat mes zou ze niet voorbij dat hek komen. Ik hoor geklop op de deur. "Mason je staat al een uur te douchen..." roept Noah. "Ik kom zo!" roep ik terug. Ik draai de douche uit en pak wat kleren. Dit worden een paar lange dagen...
"WAT?!" roep ik verbaasd. "Chloe heeft het niet gehaald..." zegt Trevor treurig. "Hoe bedoel je niet gehaald?" zeg ik verbaasd. "Ze was er bijna, een speurhond heeft haar gevonden en toen is ze meegenomen door de bewakers." "Hoe weet je dit..?" vraag ik verbaasd. "Dat doet er nu niet toe Mason. Ze is nu in the Underground." Mijn wereld stort even in. The Underground is de gevaarlijkste plek hier op aarde voor haar. Ze is het enige meisje en allemaal criminelen. Kortom ze kan er niet blijven. Chloe, moet daar weg. Al betekend dat misschien dat ik naar the Underground moet...
Hi allemaal! Dit was dus het speciale 20 hoofdstukken hoofdstuk. Ik wil jullie enorm bedanken voor alle lieve comments en de support. Dit hoofdstuk is in Mason's POV omdat ik toch even moest delen hoeveel Mason en Chloe voor elkaar voelen. Als jullie dit een leuk hoofdstuk vonden laat dan even een Comment☁︎ en Vote🌟 achter!
Volgende keer in Trapped.: Gaan we weer gewoon verder met Chloe, en verteld Jonah alles over het ontsnappingsplan... Maar Kaj heeft hele andere plannen met haar...
Op dit moment (Maandag 27 maart 2017, 22.48) heb ik 754 reads, 240 votes en sta ik op plek #78 in tienerfictie!😵 HEEL ERG LEUK EN BEDANKT ALLEMAAL!❤️
Liefs Zara☾
JE LEEST
Trapped.
Roman pour AdolescentsChloe en haar broer worden na het vreemdgaan van hun moeder naar een internaat gestuurd. Vol verdriet van de recente gebeurtenis gaan ze op weg naar het internaat. Daar ontmoet Chloe veel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Ze wordt steeds close...