11/12 ♥
❤❤❤❤❤❤
Zdenerwowana czekałam na I/P, ale postanowiłam, że zadzwonię do chłopaka dopiero, kiedy będziemy stały pod domem tej suki.
Spakowałam telefon do torby, założyłam buty i wyszłam z domu, przedtem zamykając drzwi na klucz.
- Wsiadaj! - Usłyszałam, więc ruszyła w stronę samochodu dziewczyny. Wsiadłam do środka i od razu ruszyłyśmy.
Droga nie była długa, bo Tiffany nie dawno się przeprowadziła i mieszkała bliżej nas, niż wcześniej.
- Dzwoń teraz do niego. - Nakazała mi przyjaciółka, kiedy zaparkowała z trzy domy dalej.
Tak też zrobiłam i po chwili rozmawiałam z Bieberem.
-I gdzie jesteś? - Zapytałam, kiedy chłopak zaczął się dziwnie tłumaczyć.
- U znajomego. - Odpowiedział mi po dłuższej chwili ciszy. Tylko mruknełam cicho, ale nic więcej nie wypowiedziałam.
- A co. Czegoś potrzebujesz?
- Nie wiem.. A Tiffany coś chce, że przy okazji mnie coś byś kupił? - Zaczęłam cała czerwona ze złości.
- C-co? O co Ci chodzi? - Zaczął się jąkać i w tym momencie wiedziałam, że coś ściemnia, bo jego głos szybko się zmienił i zdawał się być jakiś ostrożny.
Wsiadłam z samochodu, a I/P razem ze mną. Udałyśmy się prawie biegiem do domu tej blond suki. Zapukałam jakby nigdy nic, a ona wyszła mi na spotkanie w samej bieliźnie, lekko roztargana i z dziwnym uśmiechem na twarzy.
- Co ty tutaj robisz, T.I? - Wyglądała na zdziwioną. Czyżbym miała rację, że to mój facet jest w środku i dla niego się tak wystroiła?
- Przyszłam po Biebera.
- Ee.. Skąd ty wiesz?!
- Udajesz głupią? - Zapytałam nie rozumiejąc jej poczynania.
-Co? - Nadal jej ton wskazywał na to, że jest zestresowana.
- Udostępniasz na snapie takie zdjęcia i myślisz, że się nie domyślimy? - Tym razem odezwała się moja przyjaciółka.
Tiffany była zmieszana, a za jej plecami zobaczyłam swojego chłopaka w samych bokserkach.
- Hej, kochanie.. Potrzebujesz spodni może? - Zapytałam patrząc na chłopaka, a on stanął jak wryty i patrzył na mnie.~~~~
Boże.. Właśnie przeżyłam zawał! Telefon mi zleciał i mam ryse, ale na szczęście na folii ochronnej! XDDDD Boże.. Dziękuję Ci!
CZYTASZ
FAKE SMS [ ZAKOŃCZONE ]
Sonstiges@xsoyanyx wykonała okładkę i dziękuję ślicznie ♥ ~~~~~~ Proszę zamawiać smsy c: Robię z różnymi gwiazdami.. #167 - 25.08.2017 w danej kategorii. #131 - 29.08.2017 #124 - 02.09.2017 #23 - 08.09.2017 #17 - 16.09.2017 #10- 06.10.2017 #3 - 11.10.2017