Egy reggelünk

47.6K 1.3K 48
                                    

Reggel az ébresztőórám segítsége nélkül keltem ugyanis a csörgése előtt kábé hat perce már fent voltam.Felkeltem az ágyból és a telefonomért nyúltam,majd kikapcsoltam rajta az ébresztőt.Visszahelyeztem a készüléket az ejjeliszekrényemre és elindultam a fenti fürdő felé.A csapnál megmostam az arcomat,hogy egy kissé felfrissüljek majd copfba fogtam a hajamat és elindultam lefelé a konyhába.Letrappoltam a lépcsőn majd jobbra kanyarodtam egyenesen a konyhába.Anyu az étkező asztalnál ült és a reggeli kávéját kortyolgatta miközben  elmerült az újságában.Mikor meghallotta hogy belépek a konyhába felnézett az újságból és elmosolyodott.
-Szia kicsim!-köszöntött kedvesen.
-Jó reggelt anyu!-mondtam és gyorsan odapattantam melle és egy nagy puszit nyomtam az arcára.
-Hogy aludtál?-kérdezte miközben én a konyhapulthoz léptem és felemeltem a kávés kannát.
-Jól.Már kilenckor kidőltem.-válaszoltam és a bögrémet teletöltöttem kávéval.
-Héjkás kisasszony!Tudod hogy nem szeretem amikor kávézol.
-Ahhj tudom tudom,de anyu még csak fél hét van.Ez ilyenkor kell a szervezetemnek.-védekeztem.
-Akkor is csak mértékkel.A felét töltsed át a bátyád bögréjébe!-utasított.
-Rendben.-mondtam a szememet forgatva,majd elő kaptam Oliver focis bögréjet. A fele kávét betöltöttem utánna leültem anya mellé.
-Hello!-jött le Oliver a lépcsőn és a konyhapult felé lépett.
-Fúj már Oli!Most mit kell mutogatni a punnyadt testedet?Nem tudtál volna felvenni egy nyomvadt pólót?-fintorodtam el.Nem is az zavart igazán hogy félmeztelen,mert hát az most ki a fenét érdekelne,de ne kelljen már a kiszívott testét bámulnom.Mindenki tisztában van vele,hogy most barátnője lett de basszus alig két hete járnak már "khm" jelek vannak a bátyámon.Fúj.Erre senki sem kiváncsi.
-Dí neked már megint mi bajod van?Megint eltelt egy hónap?-vágott vissza vigyorogva.
-Oliver!-szólt rá anya.
-Hülye gyökér vagy!-kiáltottam.
-Dakota!-szólt rám is anya.-Kora reggel miért kell egyből így beszélnetek egymással?
-Dí kezdte!-mondta Oliver és védekezően felemelte mindkét karját.
-Ahj tök mindegy.Már a kávét sem kívánom miattad.-vágtam oda Olivernek és kinyújtottam rá a nyelvemet.Válaszként Oliver is így tette.Felpattantam a székemről,a mosogatóba raktam a bögrémet,majd felszaladtam az emeletre egyenesen be a szobámba.Előkaptam egy fekete térdfölöttig  erő bőrszoknyát ami a derekánál szűk,de lefelé bővül.Hozza egy fehér V-kivágású fölsőt amire poros betűkkel rá volt írva hogy girlgang.A fördőszobába siettem ahol megmostam a fogamat,majd neki kezdtem a sminknek.Egy barna szemceruzával kihúztam a szememet,a szempillaspirállal begöndörítettem a pilláimat és késznek nyilvánítottam magamat.Elindultam az ajtó fele de hirtelen vissza léptem a tükör elé.Gyorsan kiengedtem a hajamat,majd kontyba fogtam az egészet.
-Mostmár tényleg készen vagyok.-állapítom meg.Kilepve a fürdőből láttam ahogy a bátyám rohan felém,pontosabban a fürdő felé.Gyorsan arrébb ugrottam,hogy ne lökjön fel.
-Barom!-kiáltok rá.
-Ne rinyálj!Sietek.-mondta és becsapta az a fürdőszoba ajtaját.Vissza mentem a szobamba és megnéztem hány óra van.Még csak 7:05.Hat akkor minek siet ez a gyökér?Hiszen még csomó idő van.Gondolkodtam magamban.
-Dí!-hallottam meg a bátyám kiáltását.
-Mi az?-kérdeztem és kinyitottam a szobám ajtaját hogy lássam Olivert.
-Gyere!-mondta lazán és elindult lefelé a lépcsőn.
-Mégis hova?-kérdeztem értetlenül.
-Szerinted?A suliba!-állt meg a lépcső közepén.-Gyere már Dí mert itthagylak!
-De miért ilyen korán?
-Szia hugi elmentem!-vágta rá a bátyám és maradék lépcsőfokon is végig szaladt.
-Jó várjál már meg!Hozom a táskám.-mondtam és visszafutottam a fekete táskámért amiben a tanszereim voltak.Felkaptam a telómat és már rohantam is le.Gyorsan belebujtam a fehér sportcipőmbe és már indultam is.
-Szia anya!Majd jövök.-mondtam és már indultam volna,de anya kitipegett a konyhából.
-Hova siettek ennyire?-kérdezte csodálkozva.Éppen nyílt volna a szám válaszra,de dudálást hallottam kintről.
-Hát fogalmam sincs,de már kiállt Oli apa kocsijával szóval sietek.Szia!-mondtam és gyorsan puszit nyomtam majd elkezdtem kifelé rohanni,magam után becsapva az ajtót.Olyan hirtelen jött nagy erővel nyitottam ki a kocsi anyósülésének az ajtaját,hogy azt hittem kiszakad a helyéről.
-Állat!-szólt rám a bátyám.
-Bocsi.-mondtam elhúzott szájjal majd amint be ültem a járműbe az már indult is.Épp hogy be tudtam csukni az autó ajtaját.

A bátyám legjobb barátja Where stories live. Discover now