-Sss!-simogatta a hajamat,miközben én még mindig mellkasának dőlve szipogtam.
-Istenem.-sóhajtottam és felnéztem zöld szemeibe.Elmosolyodot és idegesen beharapta alsó ajkát.
-Ha tudnád mennyire bűntudatom volt miután elmentél.
-Ne!Ezt ne!-szóltam rá.-Neked volt igazad.Nem kellett volna egy olyan dologgal zaklatnom téged ami már nem aktuális.
-Hát éppen ez a baj.-túrt mérgesen a hajába.
-Ezt hogy érted?-kérdeztem.Shane ellépett tőlem és fáradtan megdörzsölte az arcát.
-Úgy ,hogy ez az egész-mutatott kéttőnkre.-még rohadtul aktuális.-köpni nyelni nem tudtam.Pár másodpercig nem reagáltam semmi,de amint sikerült feldolgoznom a hallottakat,elmosolyodtam.
-Minek örülsz?-kérdezte értetlenül.
-Miért ne örülnék?-kérdeztem vissza.
-Ömm talán azért,mert egy perce még a vállamon sírtál?-ráncolta össze a szemöldökét.
-Jó akkor újra sírok!-jelentettem ki és keresztbe fontam két karomat.
-Inkább ne.-lépett vissza és csipőmnél fogva magához rántott.Felnevettem és kezemet a nyakához csúsztattam.Szemem a szájára vándorolt és egyszerűen nem tudtam
elvezetni onnan a tekintetem.
-Meg akarlak csókolni.-jelentette ki.
-Miért nem teszed?-kérdeztem kábulatan,még mindig gyönyörű ajkát bámulva.
-Mert barátnőm van.-mondta nyomasztó egyszerűséggel.
-Oh.-jutott eszembe minden.Basszus szegény Libi.Hiertelen elkaptam a kezemet tőle és elléptem.
-Majd beszélünk.-indultam vissza a lakásba.
-Várj mi?-fordult utánnam.-Most itt hagysz?-lepődött meg.
-Igen.-bolintottam felé fordulva.
-De hát még meg sem beszéltük semmit.-rázta meg a fejét értetlenül.
-Amíg barátnőd van nincs is miről beszélnünk.-így is jóval több dolgot csináltunk,mint amit szabadott volna.Ezt így,ilyen körülmények között nem tehetjük.
-Arra kérsz,hogy szakítsak Libivel?Mégis miért tenném?Én kábé az előbb vallottam be,hogy még mindig nem vagy közömbös a számomra,de te nem reagáltál rá semmit.Azt sem tudom,hogy te mit érzel.
-Elég szomorú,hogy így látod.Ha egy kapcsolatban felmerül egy másik lány neve automatikusan véget kell vetni a dolognak.Nem számít,hogy a harmadik fél viszonozza-e ezt,hiszen Libi nem egy olyan kapcsolatot érdemel amiben a partnere egy másik lányra néz.-próbáltam megértetni vele a helyzetet.
-Tudom.-ismerte be.
-Holnap találkozunk.-nyomtam egy puszit az arcára és vissza indultam a lakásba.Szörnyű érzés volt így elválni tőle,de egyszerűen nem tudtam volna ezt megtenni Libivel.Legszívesebben ott helyben nekiestem volna Shane ajkának,de így is túl sok volt a mai nap (is).(Sziasztok!Tudom,tudom rövid lett,dehát a mai napon sajnos csak ennyi telt tőlem.Remélem azért tetszik❤️Legközelebb hosszabb lesz.Jó éjt és jó hétvégét mindenkinek!💗)
ESTÁS LEYENDO
A bátyám legjobb barátja
RomanceMondanám hogy kezdem az elejétől,de ennek a történetnek sajnos nincsen eleje.Vagy ha van is,én nem tudom,hogy hol kezdődik.Szóval mi lenne hogyha az eleje helyett inkább a tényeket mondanám el?Igen így jó lesz.Szóval tizenhat éves vagyok és van egy...