Kézenfogva

20.9K 1K 67
                                    

(Sziasztok!Szertném megköszönni az ötezer megtekintése és a több mint négyszáz voteot.Hihetelnekek vagytok!És köszönöm a sok sok kedves kommentet.Feldobjátok velük a napjaimat,egyszerűen imádlak titeket❤️)

  A nap többi részét az iskola másik szárnyában töltöttük így nem futottam össze Nathannal.Tűkön ülve vártam a tanítás véget,hogy végre mehessünk a tengerhez és találkozzak vele.Adam és Lola minden szünetben beszélgettek így én vagy más társaságát kerestem vagy zenét hallgatva,mosolyogva figyeltem őket.Nem csináltak semmi különöset mégis láttam,hogy mennyire boldog mind a kettő.Olyan aranyosan mutattak együtt.Eltudtam volna őket képzelni egy rendes párnak.
A hetedik és egyben az utolsó óránk kémia volt.Elindultunk kifelé a parkolóba.
-Majd ott találkozunk.-köszöntem el Adamtől és Felixtől,majd beültem Lola autójának anyósülésére.Lola még pár szót váltott Adammel,majd ő is beült a volán mögé.
-Na hogy mennek a dolgok?-kérdeztem vigyorogva.
-Nagyon jól.-mondta iszonyatosan magas,lányos hangon.Kikanyarodott a parkolóból és elindultunk.A visszapillantóból láttam,hogy Adamék jönnek utánunk Felix kocsijával.Bekapcsoltam a rádiót és feltekertem a hangerőt.Majdnem az egész utat végig énekeltük,hozzáteszem szörnyen hamis hangon.Egyikőnknek sincsen valami szép hangja.Az út kábé negyven perces volt.A parthoz közel levő fizetős parkolót választottuk,hiszen ítt mégiscsak biztonságosabb hagyni az autót.A helyet én fizettem,mivel Lola hozott el ráadásul a kávémat is ő fizette a suliban szóval ennyivel igazán jöttem neki.Leparkoltunk és a közvetlenül mellettünk levő helyre beálltak Adamék.Elgémberült testemet kicincáltam a járműből és fáradtan kinyújtottam a karomat.
-Végre.-szállt ki mellőlem Lola is.Hátra mentünk a csomagtartóhoz és kiszedtük a strandfelszerelésünket,ami nekem csak egy bikiniből,egy pár papucsből és egy rózsaszín törölközőből állt.Lola jobban felkészült mint én.Hozott magával egy pokrócot,naptejet és egy vízilabdát is.
-Mi elmegyünk átöltözni.Addig kerestek valami helyet?-kérdeztem Félixtől.
-Persze.Valahol elől letelepszünk.-válaszolt.
-Terítsétek le a pokrócomat!-szólt Lola és átadta Felixnek,mi meg elindultunk az öltözők felé.
-Én az egyesbe megyek,te gyere ide mellém!-mondta Lola,aprót bólintottam,majd bementem a fülkébe.Lehámoztam magamról a ruhámat,majd felvettem a bikinimet.Fölül egy narancssárga metál színű topp takart,amit még anyu választott nekem,mondván,hogy megy a barnás bőröm színéhez.Alul pedig csak egy sima egyszerű fekete fürdőbugyi.

Belebújtam a papucsomba,összeszedtem a cuccaimat,majd kiléptem a fülkéből

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Belebújtam a papucsomba,összeszedtem a cuccaimat,majd kiléptem a fülkéből.Lola már kint várt.
-De jó bikinid van!-ámultam el.Fehér és kék színű toppja kiemelte csodaszép kék szemét.

-Köszi!-mosolygott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Köszi!-mosolygott.-a tiéd is elég vadító.-kacsintott.Felnevettem és elindultunk a parthoz.
-Szerinted Nathan mikor jön?-kérdeztem és folyamatosan körbe néztem hátha megpillantom őt valahol.
-Nem tudom.Biztos hamarosan ő is itt lesz.-válaszolt.-Hé nézd!Ott vannak Adamék.-ujjongott és elindultunk feléjük.-Úristen Adam milyen dögös.-suttogta nekem és beharapta alsóajkát.Halkan felnevettem,de nem válaszoltam,mert éppen akkor értünk oda a két fiúhoz.
-Nagyon csinik vagytok így ruha nélkül.-vigyorgott perverzül Felix.
-Szóval ruhában már nem is tetszünk?-kérdeztem vissza.
-Mi?Dehogy nem csak-hadarta mi meg Lolával felnevettünk.
-Nyugi Felix.Értjük.És köszönjük.-mondta Lola.
-Tényleg csinosak vagytok.-mondta halkan Adam és értékeltem,hogy többesszámban mondta pedig csakis Lolát figyelte és valószínűleg a bókot is neki szánta.
-Nem tudjátok,hogy Nathan mikor jön?-kérdeztem.
-De.Kábé tíz perce beszéltem vele.Azt mondta,hogy mindjárt itt vannak.-válaszolt Adam.
-Vannak?-lepődtem meg.
-Mondta,hogy jön vele a batyád meg annak valamelyik haverja.Talán Shawn?
-Shane.-javítottam ki.
-Az.Meg a csajaik is jönnek.
-Még jobb.-nevettem fel kínosan.Lolára pillantottam aki legalább annyira megrémült a hallottaktól,mint én.Hát igen.Egyáltalan nem így terveztük a mai napot.Lehet,hogy jobb lett volna ha csak ketten jövünk.
-Miért?Baj,hogy jönnek?-kérdezte Felix.
-Nem dehogy.-ráztam meg a fejemet.
-Az jó,mert pont ott vannak mögötted.-mondta.
-Mi?-fordultam hátra.Oliver,Judy,Shane,Libi és Nathan.Hát ez marha jó lesz.
-Sziasztok!-köszöntem tettetett boldogsággal mivel amikor megláttam,hogy Libi Shane kezét szorongatja a maradék jókedvem is elszállt.
-Szia!-köszönt vissza egyből Nathan és hirtelen elkapta a csipőmet és szorosan megölelt.Tette annyira meglepett,hogy azonnal felnevettem.Ahogy a felső nélküli teste az én (majdnem csupasz) testemhez ért hirtelen elöntött a forróság.Nagyon zavarba jöttem.Elhajoltam tőle és egyből Oliver és Shane rosszalló pillantásaival találtam szembe magamat.Hát igen,ez őket is meglepte.Olivert még megértem,ő a bátyám.Nem csoda ha nem nézi szívesen ahogy fiúk ölelgetnek,de Shanenek mi baja?Neki semmi köze hozzá.
-Sziasztok!-köszönt Libi kedvesen.Kissé kínos volt a szituáció,mert nem igazán ismert mindenki mindenkit.
-Okés.-mondtam és Adamék felé fordultam.-Ő itt a bátyám Oliver,ő a barátnője Judy,a haverja Shane és az ő barátnője Libi.-hadartam el,majd Oliverék felé fordultam.-ők pedig az osztálytársaim,Adam és Felix.-fejeztem be a bemutatást.-Akkor bemegyünk a vízbe?-tapsoltam kettőt a tényeremmel.
-Naná!-kiáltott Felix és már futott is be a tengerbe.Adam elkapta Lola kezét és ők is elindultak.
-Gyere!-nyúlt a kezemért Nathan,majd mi is elindultunk.És így történt,hogy Felix kivételével mindannyian kézenfogva mentünk be idén utoljára a tengerbe.

A bátyám legjobb barátja Where stories live. Discover now