És habár már régen betöltöttem a 16.életévemet,magamat is megtudom lepni a rosszabbnál rosszabb ötletekkel.Mert alig 3 órája vagyunk együtt titokban Shanenel én máris megbántam az egészet.Nem miatta.Dehogy miatta.Hiszen rettenetesen szeretem.De amikor kitaláltuk ezt a "titokban" dolgot nem nagyon gondoltam át,hogy ez mit is jelent.
-Ide adnád a sót?-kérdezte tőlem a velem szemben ülő Shane teljesen közömbösen mivel éppen egy családi vacsora szerűségen voltunk Oliver és anya társaságában.
-Aha.-emeltem meg az említett tárgyat és felé nyújtottam.Mikor átvette gyengéden és feltűnésmentesen végigsimított ujjaimon amitől kirázott a hideg és teljesen libabőrös lett az egész testem.Shane látva a reakciómat röhögve köhögött egyet,majd megsózta ételét.Oh tényleg ennyire viccesnek találja a dolgot?Zavarba akar hozni a többiek előtt?Hát nekem mindegy,ha ő így,akkor én úgy.
-És milyen napotok volt?-érdeklődött anyu.-Shane?-mosolygott.
-Elég jól ment minden.-válaszolta a fiú szintén mosolyogva.
-Tényleg?-kérdeztem a fiútól,majd az asztal alatt a lábamat az ő lábához toltam,majd simogatni kezdtem.Szeme tágra nyílt és kissé ajkai is elnyíltak.Álla megfeszült és megköszörülte a torkát.
-Igen Dakota,tényleg.-mosolygott rám kedvesen,majd közelebb tolta a lábat.
-Anyu ez nagyon jó lett.Köszönöm.-Húztam el a lábamat és felálltam az asztaltól.
-Nem is én csináltam.-nézett rám furán.
-Attól még nagyon finom.-mosolyogatam.
-Anya!-szólalt meg Oli én pedig elővettem egy poharat,vizet töltöttem bele és inni kezdtem.-Arra gondoltam,hogy a héten valamikor bemutatnám Judyt.
-Szuper.Én örülnek neki.-lelkesedett anya-Lassan már Dakota is mutathatna nekem egy rendes fiút.-úgy meglepődtem,hogy félre nyeltem a vizet.Egy pillanatra Shanere kaptam a tekintetem aki a meglepettségtől abba hagyta az éppen szájában lévő falat rágását.
-Tessék?-köhögtem.
-Jól hallottad.Annyi aranyos kis tizenéves fiúcska van.Miért nem szerzel magadnak egyet?
-Most ugye szórakozól velem?-ültem vissza a helyemre.
-Például ott van az osztályotokban az a Felix fiú.Vagy Mary barátnőm fia,Robin.
-Robin 15 éves.-kértem ki magamnak.
-Ugyan,csak öt hónappal vagy idősebb nála.-legyintett egyet anya.
-Az pont elég.-bólintottam.
-Felix gyökér,a Robin gyereket nem ismerem de a neve elég bénán hangzik.-szólalt meg mogorván Shane és a száját a szalvétájába törölte.
-Aranyos fiú.-védte meg anyu.-Át is hívom,majd,hogy kicsit barátkozzatok össze.
-Miért barátkozna?-kérdezte Shane.Anya és Oli furcsán nézett rá úgyhogy folytatta-Hiszen a Csipesz még szinte gyerek.-nevette el magát.
-Robin is az.Pont jók lennének.Hiszen a mai lányok többsége úgyis idősebb fiúkkal randevúzik,viszont ők ketten igazán szép párt alkotnának.-magyarázta anya és láttam,hogy Shane szólásra nyitja a száját ezért gyorsan közbeszóltam.
-Majd ezt beszéljük meg később rendben anyu?-erőltettem egy mosolyt magamra.A vacsora után Shane és Oli felmentek Oli szobájába.Én segítettem elpakolni anyának.
-Köszönöm szépen a vendéglátást.Későre jár,ideje mennem.-jött le a lépcsőn Shane.
-Nincs mit drágám.Gyere holnap is!-szólt anyu.
-Kiviszem a szemetet.-ajánlottam fel és már fel is kaptam a szemeteszsákot.Shannel az oldalamon léptem ki a házból.
-Szóval 15 éves Robin gyerek.-szólalt meg amint becsuktam az ajtót.
-Ugyan.-legyintettem.
-Ezt a szarságot.Meg Felix?Komolyan?-akadta ki.
-Nincs okod féltékenykedni oké?Attólmég,mert anyu beszélt róluk az egyáltalán nem jelenti azt,hogy engem érdeknek is.-mondtam komolyan.
-Nem vagyok féltékeny.Mivel nincs mire.Csak menjenek a közelbe és én-kezdte tervezgeti a dolgokat.
-Hé!-toltam az arcát magam felé.-Nyugi oké?Szeretlek.-csókoltam meg.
-Én is.-mondta két csók között.-Tegéd.
-Egyébként-toltam el magamtól kissé.-van egy olyan érzésem,hogy ez a titkolózás dolog nem fog sokáig tartani.-gondolkodtam el.
-Miért?-húzta össze a szemöldökét.
-Mert utálom,hogy előttük nem bújhatok hozzád,hogy nem beszélhetek úgy veled.
-Egyet értek.Ez egy szar terv.-jelentette ki.
-Hát az.-válaszoltam.
-Mindegy.Majd kitalálunk valamit.-puszilt a hajamba.(Hey guys!Elég későn rakom fel a részt és esélyes,hogy hatalmas helyesírási hibák vannak benne szóval holnap majd jobban átnézem,de egyelőre itt van ez.Amúgy ma olvastam el a Bexi sorozat utolsó példányt az "EGYSZERT" és kissé meghaltam.Imádtam.Az egészet.Ez a kedvenc könyvsorozatom evör.Ha ti olvastatok már valamit Leiner Laurától akkor írjatok le kommentben,hogy mi a kedvencetek és hogy abból a könyvből ki a kedvenc szereplőtök.Én nem árulok el azzal nagy titkot,hogy nekem a BERK (Beki+Márk)💗💗💗💗💗💗)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A bátyám legjobb barátja
RomantizmMondanám hogy kezdem az elejétől,de ennek a történetnek sajnos nincsen eleje.Vagy ha van is,én nem tudom,hogy hol kezdődik.Szóval mi lenne hogyha az eleje helyett inkább a tényeket mondanám el?Igen így jó lesz.Szóval tizenhat éves vagyok és van egy...