Érdekes jelenet

19K 880 27
                                    

-Kicsit aggaszt ez az egész-kezdtem el magyarázni Lolának reggel miközben a tornatelem felé sétáltunk.
-Ezt hogy érted?-kérdezte.Tegnap nem mondtam el neki,hogy Nathan megcsókolt.Olyan boldog volt és nem akartam elrontani a kedvét azzal,hogy elkezdek nyavalyogni amiatt,hogy a szeretett fiú megcsókol.Hát melyik lány veszi ezt zokon?Naná,hogy én.
-Tegnap nem mondtam,de Nathan megcsókolt.-mondtam halkan.A véget szinte már suttogtam,barátnőm mégis meghallotta.
-Tessék?-állt meg egy pillanatra.-A...a szádon?-kérdezte.Bólintottam.-Ott?-mutatott az ajkaim felé.Ismét bólintottam.-Összeért a szátok?
-Lola szerinted én nem vagyok tisztában a csók szó jelentésével?Igen a számon.-nevettem el magamat.
-Úristen.-suttogta.-Ez nem túl...-kezdte és itt abba is hagyta.Gondom félt a reakciómtól.Pedig jelen helyzetben teljesen igaza volt.
-Korai?Igen.-mondtam szomorúan.-éppen ez a bajom.Ha esetleg a második randi után csinálta volna,akkor én lennék a világ legboldogabb embere.De hát ez még randi sem volt.Csak egy napja kezdett érdeklődni irántam.Ráadásul-hadartam,de az utolsó gondolatomat inkább nem osztottam meg vele.
-Ráadásul?-kérdezte és várta,hogy folytassam.
-Nem fontos.-ráztam meg a fejemet és gyorsan elindultam.
-Dakota!-szaladt utánnam.-Ne próbálj meg titkolózni!-állított meg újra és mérgesen összehúzta a szemöldökét.
-Nem nagy ügy.A lényeg az,hogy korai.-ráztam meg a fejemet.
-Ha nem nagy ügy akkor mondd el!Most.-jelentette ki komoran.
-Jól van nyugi-szóltam rá-szóval pont előtte figyelmeztetett Shane,hogy vigyázzak vele,mert nem bánik jól a lányokkal.-mondtam és a szám szelét kezdtem harapdálni.
-Mást nem mondott?-faggatott tovább.
-Nem.És először nem is igazán vettem komolyan,mivel azt hittem,hogy ennek nincsen semmi alapja,hiszen Nathannak még nem volt barátnője.
-Legalábbis nem tudsz róla.
-Ezt hogy érted?-rémülten meg.
-Nem ismered még annyira.És tudom,hogy mennyire odavagy érte,ezzel nincsen semmi gond,de neked nem furcsa egy kicsit?-mondta.Teljesen igaza volt.Ritka pillanat.
-De.-szomorodtam el.
-Hé hé!-ölelt meg bátorítóan.-azért ezt még ne vegyük biztosra.Lehet hogy csak mi kombinálják túl.Elvégre lányok vagyunk.-nevetett.Olyan kedves volt tőle ahogy próbált felvidítani.-lehet azért csókolt meg,mert neki ez nem annyira nagy szám.Mármint szép és jó,de neki tuti nem ez volt az első csókja.Neki nem jelentett annyit,mint neked és lehet,úgy volt vele,hogy ez még belefér.
-Lehet.-gondoltam át és elhajoltam tőle.
-Otthon mindenképpen kérdezd meg Olit!Hogy ő mit gondol a fiúról.-javasolta.
-Rendben.Köszönöm.-mosolyogtam rá kedvesen.Elindultunk a tornaterembe és a második óráig szóba sem került Nathan.Viszont a harmadik óra utáni szünetben az említett fiú meglátogatott a teremben.
-Szia Dí!-köszönt mosolyogva és féloldalas ülésben leült a padomra.Olyan hirtelen és gyorsan jött,hogy szinte megijedtem.
-Hát te?-elég bunkón hangzott,de esküszöm nem így terveztem csak ez volt az első dolog ami kicsúszott a számon.
-Gondoltam beugrok köszönni.-nézett rám értetlenül.Gondom azt várta,hogy a nyakába ugrom.Kínos helyzet.-Miért baj?
-Mi?Jaj nem dehogy csak-köszörültem meg a torkomat.-csak megleptél.-mondtam és körbe pillanantottam mivel az osztályom nagyrésze ki kerekedett szemmel bámult minket.Na jó...helyesbítek. Csak a lányok bámultak,de nekem ez is éppen elég volt.
-Értem.-válaszolt és a egy laza mozdulattal a hajába túrt.-Arra gonoltam,hogy esetleg délután elmehetnénk valahova kajálni.-villantotta meg azt a bizonyos "mindenkiimádengem" mosolyát.
-Nincs más programom.-válaszoltam egyszerűen.Egy pillanatig kérdőn nézett rám,majd válaszolt.
-Akkor ezt megbeszéltük.-tápászkodott fel a padomról.-majd találkozunk.-hajolt le hozzam és egy puszit nyomott az arcomra.Ez viszont olyan édes volt tőle,hogy egy hatalmas vigyor szökött az arcomra.Három lány az osztályból fel is "hú"-zott.
-Szia!-köszöntem el halkan mosolyogva.Nathan még egy utolsó mosolyt küldött felém,majd elhagyta a termet.
-Dakota ez meg mi volt?Te ismered Nathant?-kérdezte Kate.Ezzel a lánnyal csak akkor szoktam beszélni ha új ruhám van.Alapból nem nagyon szól hozzám,de ez bezzeg egyből érdekelt.
-Aha.-válaszoltam unottan és Lolára pillantottam.Amikor megláttam a döbbent arckifejezését egyből nyájasan kezdtem rá mosolyogni rá.
-De hát olyan cuki volt.-vigyorogtam tovább.
-Mint egy újszülött kisbaba.-forgatta meg a szemét.Hát tényleg elég érdekes jelent volt.

(Sziasztoook!Tudom tudom ez most nagyon rövid lett,de ma volt a gólyanapom és egyszerűen hulla vagy.Majd pótolom❤️Amúgy jezusom hetedik a romantikus kategóriában😻)

A bátyám legjobb barátja Onde histórias criam vida. Descubra agora