-Akkor,majd holnap találkozunk.-kezdett el búcsúzkodni tőlem Shane.
-Holnap velem és Olival jössz ugye?-kérdeztem.
-Naná.-vigyorgott.
-Akkor szia.-köszöntem el.Shane egy gyors puszit nyomott a homlokomra és ellépett tőlem.
-Szia.-mondta,majd felszálltam a buszra.Rajtam kívül nem voltak valami sokan így leghátulra cammogtam és leültem.Mélyen beszívtam a levegőt és vártam,hogy elinduljunk.Fejemet az ablaküveg felé fordítottam és megláttam Shanet.Azt hittem már elindult.De nem.Ott állt zsebretett kézzel és mosolyogva figyelt engem.Felemeltem jobbkezemet és az üveghez nyomtam.Shane előre lépett egyet és a tenyerét az üveghez nyomta.Az ő keze sokkal nagyobb volt,mint az enyém.Azon gondolkodtam,hogy vajon mi történne ha nem lenne ez az üveg köztünk?Csak a mi kezeink,ahogyan egymást érintik.
Ezen a gondolaton elmosolyodtam és vissza pillantottam Shanere.Az ajtók csukódtak és a fiú elemelte a kezét.Intett egyet és a busz elindult.
Rossz érzés fogott el amiért ilyen korán el kellett jönnöm,de tudtam,hogy felesleges lett volna maradnom.Olyan furcsa dolgokat érzek Shane iránt.Ha már csak rá gondolok bizsereg a gyomrom.És ahogyan megölel,fantasztikus érzés.A busz fékezett és az ajtók kinyíltak.Felpattantam a székről és leszálltam.A hazafelé kezdtem el sétálni.
A kulcsomat bedugtam a zárba és elfordítottam.Lenyomtam a kilincset,majd benyitottam.
-Oliver!-kiáltottam el magamat.Egyáltalán nem voltam biztos benne,hogy itthon van.
-Szia!-lépett ki a nappaliból.
-Képzeld Shanetől jövök és-kezdtem de amint megpillantottam Oliver háta mögött Petert azonnal félbehagytam a mondatomat.
-Szia Peter.-köszöntem furcsa hangsúlyjal.
-Shanetől jössz?-kérdezte gyanakvóan.
-Ömm jah.-válaszoltam tettetett lazasággal.Peter nem tudja,hogy mi a helyzet Shane családjával így nyilván kissé furcsa volt a szamár ez az információ.
-Értem.-mondta,de látszott rajta,hogy semmit sem ért.
-Én most felmegyek.-mondtam kínosan,majd elindultam felfelé.A lépcső felénél vissza fordultam,mert hát persze,hogy a táskám ott maradt a földszinten.Miért nem vagyok meglepve magamon?Az előszobából hallottam,hogy Perer és Oliver beszélgettek.Nem szép dolog a hallgatózás,de ha már adódott egy ilyen alkalom...
-Ezer százalék,hogy kavarnak.-jeletette ki Peter-mondjuk én is kavarnék a húgoddal.-röhögte.Fúj.
-Nyomorék,dehogy kavarnak.-emelte meg a hangját Oliver.
-Haver te tényleg ennyire hülye vagy?-szólalt meg Benjamin.Ó szóval ő is nálunk van,csak ő túl bunkó volt ahhoz,hogy kijöjjön köszönni nekem,kedves-Dakota meglátogatja csak úgy Shanet és ez neked nem gyanús?-folytatta.
-Mi lenne ebben a gyanús?-hallottam a bátyám hangját.
-Te is tudod,hogy Shanek régebben bejött a csaj.-válaszolt Peter.Tessék?Szerintem rosszul hallottam.
-Az régen volt.-mordult fel Oli.
-Tavaly,azért az nem volt olyan régen.-folytatta Peter.Ezek miről beszélnek?
-Fejezzétek már be!Shanek barátnője van.-csitította őket.Libi.Róla teljesen megfeledkeztem.Bűntudatom lett.Nem csináltunk semmi rosszat Shannel,de azért én sem örülnek ha a barátom egy másik lányt ölelgetne.Olyan érzés támadt benne mintha elárultam volna Libit.
-Igaz.-ismerte be Peter.-és mi a véleményetek arról a Lola csajról?-folytatta.Ez most komoly?Amikor azt hiszik,hogy nincs más a közelben ezek csak lányokról tudnak beszélni?
-Azt inkább hagyjuk.-röhögött fel Oli.Szemét.
-Dehogy hagyjuk!Az a csaj irtó dögös.-erősködött Peter.
-Lehet,hogy dögös-kezdte Oli,úristen,de rossz ezt az ő szájából hallani.-de nem százas.
-Szóval dilis?Annál jobb.Képzeld el,hogy mit művelhet az ágyban.-kontrázott Ben.Ezek beteg állatok.
-Russel komolyan irigyellek.-sóhajtott Peter.
-Miért is?-kérdezte Oli.
-Viccelsz ugye?Dögös a barátnőd,rohadt dögös a húgod,és van egy bombázó kiscsaj aki teljesen beléd van esve.Isten szeret téged.Ennyi dugnivaló lányt egy helyen.-na jó.Eddig bírtam.Ettől a fiútól hányingerem lesz.
-Hogy nem sül le a pofádról a bőr!-léptem be a nappaliba.A három fiú hirtelen kapta rám a tekintetét.-Takarodj innnen!-szóltam rá.
-Dakota nem tudom mennyit hallottál...
-Nem érdekel.Idejössz a házunkba és itt kell minket kibeszélni?Rohadtul nem vagyok kiváncsi erre a hülyeségre szóval szedjed össze a cuccodat és menj el!-lehet,hogy kissé túlzásba estem de teljesen elborult az agyam.Úgy beszélt rólunk,mint valami olcsó kis fruskákról.
-Jobb ha mész.-állt fel a kanapéról Oli és láttam rajat,hogy kissé ő is bepipult.-te is Ben.
-Rendben.-állt fel a két fiú.Peter köszönés nélkül lelépett,Ben még intett egyet Olinak,majd ő is elhagyta a házat.
YOU ARE READING
A bátyám legjobb barátja
RomanceMondanám hogy kezdem az elejétől,de ennek a történetnek sajnos nincsen eleje.Vagy ha van is,én nem tudom,hogy hol kezdődik.Szóval mi lenne hogyha az eleje helyett inkább a tényeket mondanám el?Igen így jó lesz.Szóval tizenhat éves vagyok és van egy...