Hej hej
Z racji, że wybiło mi już ponad 1000 wyświetleń to wrzucam 25 faktów o mnie oraz pytania dodatkowe.1. Mam na imię Patrycja
2. Mieszkam w województwie Dolnośląskim
3. Moim ulubionym partingiem jest sevmione
4. Mam słabośc do złych postaci, do złych ale dobrych i do dobrych ale złych (fuck logik)
5. Z huncwotów lubię tylko Lupina
6. Uważam, że związek Ronmione w sadze Harry'ego Potter'a nie powinien mieć miejsca.
7. Lubię jeszcze Drarry, Tomione, Lucmione i Dramione.
8. Z Weasley'ów nie lubię tylko Ronalda i Percy'ego.
9. Jak robię quizy to zawsze mi wychodzi, że jestem w Slitherinie.
10. Mam młodszego brata.
11. Mam psa o imieniu Fado12. Nie lubię szkoły.
13. Mam jedną najlepszą przyjaciółkę, którą zaraziłam miłością do wattpada.
14. Moje ulubione kolory to czarny, szmaragdowy i fioletowy.
15. Nie lubię pudrowego różu.
16. Poza sagą Harry Potter kocham także sagę zmierzch.
17. Moim patronusem jest wilk.
18. Potterhead jestem od ponad 4 lat.
19. Mam ponad sto książek w bibliotece wattpada.
20. Moje ulubione postacie to Tom Riddle, Severus Snape, Hermiona Granger, Draco Malfoy.
21. Jak w jakiejś książce zakończenie mi się nie podoba to wymyślam własne.
22. Nie skończyłam czytać 8 książki o Harry'm ponieważ mi się nie podobała.
23. Uważam, że dzień bez muzyki jest dniem straconym.
24. Piszę obecnie 4 książki, ale dodaję jedną.
25. Nie mam ulubionej części Harry'ego Potter'aPytania dodatkowe:
Ulubiona potrawa ze świata Harry'ego Potter'a?
Hmmm... nie zastanawiałam się nad tym. Nie należę do osób, które mają jakieś swoje ulubione dania.
Kogo bardziej nie lubisz Rona czy Dropsa?
To jest ciężkie pytanie, o nienawidzę ich obu... Ale jak tak głębiej się zastanowić to Ronalda.
Chcę także podziękować wszystkim co to czytają, a przde wszystkim Kociaczek2017 oraz Zofik12.
Wszystkim co piszą na Wattpad życzę weny, a tym co jeszcze się za to nie zabrali pomysłów na fajne książki.
Ps: Sorki, że z opóźnieniem, ale jestem na wakacjach i mam słabego interneta.
CZYTASZ
Zakochani w mroku-Sevmione
FanfictionŚwiat Hermiony zmieni się diametralnie. To co dobre okaże się być złe, a to co złe dobre.