Rozdział 25 (prawdziwy)

542 25 0
                                    

POV TAJEMNICZY MĘŻCZYZNA

Idę powoli do lochów w moim dworze aby dokończyć to co zacząłem...
Gdy jestem przy kratach od ich celi wyciągam kluczę i powolnym ruchem otwieram zamek, a następnie wchodę.  Nie zdążyłem wypowiedzieć słowa gdy film mi się urwał.

POV HERMIONA RIDDLE
- Dobra robota Hermiono. Nie wpadłbym na pomysł, że pokona go zwykła deska.

- Dzięki Severusie. Teraz trzeba go związać i znaleźć nasze różdżki.

Jak ustalili tak zrobiliśmy. Zanim związaliśmy mężczyznę zobaczyliśmy, że naszym porywaczem jest nie kto inny jak Aberforth Dumbledore. Różdżek nie musieliśmy długo szukać, bo ten idiota miał je przy sobie. Gdy to zrobiliśmy, lewitując za sobą brata Dumbledore'a ruszyliśmy biegiem w stronę wyjścia. Zaraz po tym jak przykroczyliśmy bariery antyteleportacyjne, to razem z nieprzytomnym mężczyzną udaliśmy się do Riddle Manor. Gdy wylądowaliśmy przed moim domem, rzuciłam się Severusowi w ramiona i płakałam ze szczęścia. Taka radość mnie ogarnęła, że nie mogłam opisać tego słowami. Tak byliśmy w siebie zapatrzeni, że nie zauważyliśmy, że ktoś biegnie w naszą stronę.

POV TOM RIDDLE

Gdy siedziałem zamyślony w moim gabinecie usłyszałem charakterystyczny odgłos teleportacji. Wyjżałem za okno i nie mogłem stać ze szczęcia. Na trawie przed moim domem wylądowała moja córka Hermiona wraz ze swoim narzeczonym Severusem.
Tak szybko nie biegłem jeszcze nigdy. Gdy zobaczyłem moją żonę, tylko złapałem ją za rękę i pociągnąlem za sobą. Chyba krzyczała co się stało... Potem zobaczy o co mi chodzi. W tym momęcie moja córka jest dla mnie najważniejsza. Byliśmy już przed dworem, a ja przyśpieszyłem biegu. Moja żona najwyraźniej zorientowała się o co chodzi, bo zaczęła biec jeszcze szybciej. Gdy tylko miałem ich w zasięgu ręki wciągnąłem ich do zbiorowego uścisku.

❤❤❤
Sorki, że taki krótki i po bardzo długiej przerwie ale wena se na wakacje wyjechała i na razie nie ma zamiaru wracać 😭

Zakochani w mroku-SevmioneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz