- Dobry wieczór profesorze Dumbledore.
- Witam Panno Riddle. Wie Pani po co została pani wezwana.
- Niestety nie ale zaraz się dowiem.
- Widzisz Hermiono, jesteś bardzo mądrą uczennicą. Szkoda bybyło aby twój potencjał się zmarnował.
- Nie wiem do czego pan zmierza profesorze.- czego ten stary pierd ode mnie chcę.
- Witaj Albusie, przepraszam za spóźnienie, ale Poppy mnie zatrzymała.- Sev nareszcie...
- Nic się nie stało Severusie... właśnie próbuje przekonać pannę Riddle do przejścia na tę dobrą stronę.
- Profesorze Snape, czy mógłby Pan udać się że mną do mugolskiej części Londynu?
- A z jakiego to powodu?
- Do apteki po stoperan.
- A po co Pani ten lek?
- Bo dyrektora chyba posrało.- heh ich miny... bezcenne. Dyrek zaczną drzeć jape o tym jak powinna wyrażać się młoda kobieta, Sev próbował nie wybuchnąć śmiechem, a ja zaś patrzyłam na to z nie małym rozbawieniem. W końcu nie wytrzymałam jak zaczną mnie obrażać. Dziad jeden.
- Odpierwiastkuj się ode mnie ty ilorazie nieparzysty, bo jak cię przealgarytmuję to ci zbiór zębów wyjdzie poza nawias!- po tym wystąpieniu wracałam i ceremonialnie wyszłam z gabinetu dropsa i skierowałam swoje kroki do sowiarni. Napisałam krótki list do rodziców o rozmowie z Dumblem.
Po tym jak czarna sowa zniknęła za linii wzroku skierowałam się do mieszkania Severus'a. Mam ochotę na gorącą kąpiel i sen w wygodnym łóżku wraz z ukochanym.
Na szczęście moje próby zostały wysłane i już nikt nas dzisiaj nie niepokoił. Wzięłam długa kąpiel z moja drugą połówką, a następnie zajęliśmy w swoich objęciach.Nad ranem obudziło mnie pukanie w szybę. Wstałam szybko widząc ptaka ojca. Rozpieczętowałam list i zaczęłam czytać.
Hermiono
Spodziewałem się takiego zachowania po nim.
Nie martw się tym.
Niedługo to wszystko się skończy.
Pamiętaj o tym, że nigdy nie wolno się poddawać.
A jeżeli coś pójdzie nie tak jak trzeba, to zawsze ci pomożemy.
Pozdrów mojego przyszłego zięcia. Mama przesyłka buziaki.
TMR❤❤❤
Siemka miśkiMam nadzieję, że rozdział się podobał
Ostatnio wpadłam na pomysł, aby zrobić Q&D z postaciami.
Poradnia mogą dotyczyć i bohaterów i mnie.
Mam nadzieję, że jakieś pytania wpadną...
Poradnia zbieram do 10 grudnia 2017 roku.
I teraz.....
SZANTAŻ
NASTĘPNY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JAK BĘDZIE 🔟 ⭐ gwiazdek i 🔟 💬 komentarz od różnych osóbDo następnego
PaPa
CZYTASZ
Zakochani w mroku-Sevmione
Fiksi PenggemarŚwiat Hermiony zmieni się diametralnie. To co dobre okaże się być złe, a to co złe dobre.